گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Sunday, April 12, 2009

Re: توضیح دو مطلب

درود بر دوستان گلها و آقای سیروس فرد عزیز،
 
با پوزش از تاخیر در پاسخ به ایمیل محبت آمیز شما، من فقط هفته ای یکی دو روز فرصت خواندن و پاسخ دادن به ایمیلها را دارم.
افتخار من اینست که بتوانم قدمی در راه گستردن آوای زیبای گلها در سراسر جهان بردارم.
 
به یاد داشته باشیم که هر اندازه  ما در این راه تلاش کنیم، به اندازه کسر کوچکی از تلاشهای بزرگان سازنده این آثار جاویدان هم نیست.
مجموعه گلها گلستان بزرگی است از اجراهای متنوع انواع دستگاهها و سازهای اصیل ایرانی که گاه برای اولین بار به شکل استاندارد پخش شده است.
 
امیدوارم روزی همه برنامه های گلها با کیفیت بالا در دسترس همه پارسی زبانان علاقه مند در سراسر جهان قرار گیرد.
 
من هنوز بسیاری از برنامه های کیفیت بالا را برای آپلود دارم که به تدریج آماده و آپلود خواهم کرد.
 
 
ارادتمند همه دوستداران گلها،
 
احمد  فرد 
 
 

Sent: Friday, April 10, 2009 2:22 AM
Subject: توضیح دو مطلب

با دورد و سپاس
بعضی از دوستان عزیزم مرا با استادم آقای احمد فرد اشتباه میگیرند و پیام تشکر را به نام من می فرستند من اصلا خودم را با این استاد عزیز برابر نمی دانم و از این بهانه استفاده می کنم و از راهی بسیار دور دست آقای احمد فرد را میبوسم به خاطر این همه قبول زحمت.
و مورد بعدی که بیشتر مورد عرضم مدیریت سایت از که نمی دانم چرا بعضی از ایمیلها را جلوگیری میکنند به عنوان مثال پیام تبریک عید یا پیام تشکر از دیگران میدانم که این مشکل نه تنها برای من هست بلکه گاهگاه دیگر دوستان هم گله کردن. اگر ممکنه از مدیریت سایت خواهش کنم که نحوه ارسال ایمیل مورد قبول کمی توضیح بفرمایند.
با سپاس سیروس فرد


No comments:

آرشیو مطالب