این پرسشنامه برای سنجش میزان تاثیرگذاری رسانه های مختلف بر رغبت
مخاطبان به
کتابخوانی طراحی شده است. این تحقیق مربوط به درس فنون و مهارتهای عملی
تحقیق
دانشجویان رشته علوم ارتباطات اجتماعی دانشگاه تهران است. خواهشمندم با
دقت به
سوالات پاسخ دهید. در سوالات شماره دار با توجه به میزان موافقت خود با
گزاره
مطرح شده، عدد مناسب را انتخاب نمایید.
پیشاپیش از همکاری شما در انجام این تحقيق علمی سپاسگزارم.
كامران روشني زاده
دانشجوي علوم ارتباطات اجتماعي دانشگاه تهران
http://spreadsheets.google.com/viewform?formkey=dERJa25SLTJDWXRaeFlyUGItOW15ZUE6MA
No comments:
Post a Comment