گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Saturday, January 31, 2009

تقاضاي دريافت يك شاخه گل شماره 60

با درود بياران برنامه گلها
درصورت امكان برنامه يك شاخه گل شماره شصت
در مايه افشاري كه باشركت اساتيد گلپايگاني و
بديعي ومجد اجرا شده اپلود بفرمايند قبلا از محبت دوستان تشكر ميكنم مطلع شعر اواز بااين بيت است
         هرسو كه دويدم همه كوي تو ديديم
                        با احترام    علي مجد 

where can I find it?

Hello everyone. Does anybody know where I could find Shajarian's avaz of Hafez's Gazal, "dideh darya konam o sabr be sahra fekanam ...".
Please let me know if it exists somewhere on Internet or if anyone could upload it.
Thanks.
 
 
 
 
 
 

Re: Download Golhaye Irani (Golhaye javidan _ golhaye rangarang - Golhaye taze_ yek shakhe gol )

متاسفانه فايل زير باز نمي شود و بنابراين قابل استفاده (شنيدن نيست
لطفا در صورت امكان به طريق ديگري اعلام فرماييد
 
با تشكر
بهنام

Regrds,

Behnam

--- On Sat, 1/31/09, fabio13r@gmail.com <fabio13r@gmail.com> wrote:
From: fabio13r@gmail.com <fabio13r@gmail.com>
Subject: Re: Download Golhaye Irani (Golhaye javidan _ golhaye rangarang - Golhaye taze_ yek shakhe gol )
To: "دوستان راديو گلها" <Friends-of-Radio-Golha@googlegroups.com>
Date: Saturday, January 31, 2009, 1:42 AM

39)  گلهای رنگارنگ - شماره 578   با صدای مرضیه و شجریان   هنرمندان :  علی تجویدی جلیل شهناز منصور صارمی جهانگیر ملک   http://rapidshare.com/files/191889989/Golhaye_rangarang-578-Marzieh-shajarian.mp3

[erfanISLAMI] متن مجادله اردوغان با پرز



متن كامل مجادله اردوغان با پرز
در اين نشست ، نخست وزير تركيه 12 دقيقه پيرامون آن چه در غزه گذشت و تحركات سياسي تركيه براي توقف جنگ و كارشكني هاي رژيم صهيونيستي در اين مسير صحبت كرد.سخنان او با آرامش و همراه با رعايت آداب بود.

اردوغان ، نخست وزير تركيه روز پنجشنبه خطاب به شيمون پرز، رئيس جمهور رژيم اسرائيل گفت: پاي كشتار كه وسط بيايد، شما خوب بلديد بكشيد. من خوب مي‌دانم كه شما در سواحل چطور بچه‌ها را هدف مي‌گيريد و مي‌كشيد.من كساني را هم كه براي چنين ظلمي كف مي‌زنند تقبيح مي‌كنم، زيرا فكر مي‌كنم، تشويق اين قاتلين كودكان، و اين قاتلين انسان‌ها، خود نوعي جنايت عليه بشريت است.

در حاشيه اجلاس داووس، نشستي با حضور رجب طيب اردوغان، شيمون پرز، بان كي مون و عمرو موسي ، با موضوع غزه برگزار شد.

در اين نشست ، نخست وزير تركيه 12 دقيقه پيرامون آن چه در غزه گذشت و تحركات سياسي تركيه براي توقف جنگ و كارشكني هاي رژيم صهيونيستي در اين مسير صحبت كرد.سخنان او با آرامش و همراه با رعايت آداب بود.

پس از وي،شيمون پرز در مقام پاسخگويي به سخنان اردوغان، 25 دقيقه با صدايي بلند و حركات فيزيكي خشم آلود و آكنده از تكبري آشكار ، خطاب به نخست وزير تركيه سخن گفت و از عملكرد ارتش صهيونيستي در غزه شديدا دفاع كرده و سياست هاي تركيه را در قبال اين جنايت ضد بشري تخطئه كرد.

با پايان يافتن سخنان «پرز» ، اردوغان،نخست وزير تركيه كه در تمام مدت سخنراني او مشغول نت برداري بود با اصرار از مدير نشست خواست كه به او وقت صحبت بدهد. وي در بخش دوم سخنان خود گفت:

جناب پرز! شما از من مسن‌تر هستي، صدايت هم خيلي بالا مي‌رود. معتقدم كه اين طور بالا رفتن صداي شما ريشه در يك احساس رواني گناه دارد اما مطمئن باش كه صداي من اين طور بالا نخواهد رفت.
پاي كشتار كه وسط بيايد، شما خوب بلديد بكشيد. من خوب مي‌دانم كه شما در سواحل چطور بچه‌ها را هدف مي‌گيريد و مي‌كشيد. در سرزمين‌شما دو نخست وزير پيشين بودند كه حرف‌هايي دارند كه براي من مهم است. شما نخست وزيراني داشتيد كه مي‌گفتند: «وقتي بر روي تانك وارد سرزمين‌هاي فلسطين مي‌شود، در خود احساس لذت مي‌كنم». شما با من با ارقام صحبت كرديد، من هم حاضرم نام اين افراد را ببرم، شايد در ميان شما كسي كنجكاو باشد كه بداند. من كساني را هم كه براي چنين ظلمي كف مي‌زنند تقبيح مي‌كنم، زيرا فكر مي‌كنم، تشويق اين قاتلين كودكان، و اين قاتلين انسان‌ها، خود نوعي جنايت عليه بشريت است. توجه كنيد. در اين جا نمي‌توانيم از يك حقيقت صرف نظر كنيم. من در يادداشت‌هايم [از سخنان آقاي پرز] خيلي نكته برداري كردم اما در اين جا فرصت پاسخ‌گويي به همه آن موارد را ندارم در اين جا من فقط دو مطلب را به شما عرض خواهم كرد.
(در اين هنگام مدير نشست با عبارات و حركات دست سعي مي‌كند مانع از سخنان اردوغان شود)

- اردوغان دوبار دست مجري را پس زده و مي‌گويد: «اجازه بدهيد و صحبتم را قطع نكنيد»:

اول اين كه [در ده فرمان ] تورات در بند ششم آمده است كه: «نبايد دست به قتل بزنيد» اما در اينجا [فلسطين] كشتار مي‌شود.

اما دوم؛ توجه كنيد كه اين هم خيلي شنيدني است «گيلعاد آتزمون» مي‌گويد: «بربريت و توحش اسرائيل، بسيار فراتر از هرگونه ظلمي است»، در كنار اين مطلب، «آوي شالوم» پرفسور «روابط بين‌الملل» از دانشگاه آكسفورد كه در روزنامه انگليسي «گاردين» اين را گفته است: «اسرائيل به يك دولت راهزن تبديل شده است»

(در تمام مدت ايراد نكته دوم، مدير جلسه با حركات مستقيم فيزيكي و حتي زدن دست روي شانه اردوغان، سعي در پايان دادن به سخنان او دارد. در اين مرحله «اردوغان»از فرط غضب بر افروخته شده و بدون اين كه حتي به مدير جلسه نگاه كند، دست او را پس زده و اين گونه به سخنان خود پايان داد:

- از تو هم خيلي متشكرم!! از تو هم بسيار متشكرم!! براي من از اين لحظه به بعد، «داووس» پايان يافته است. ديگر در اجلاس «داووس» حضور نخواهم يافت. شما اجازه صحبت نمي‌دهيد. (اردوغان با دست به «پرز» اشاره كرده) 25 دقيقه صحبت كرد، (و با دست به خود اشاره مي‌كند) 12 دقيقه صحبت كرد. اين قابل قبول نيست.

(اردوغان با برداشتن يادداشت خود، بدون اينكه به پرز و بان كي مون نگاه كند از جاي خود برخاست و جلسه را ترك كرد. در ميان مسير (عمر موسي) دبير كل اتحاديه عرب، برخاسته و با او به حالت تحسين برانگيزي مصافحه نمود.
اردوغان به هنگام ورود به فرودگاه استانبول مورد استقبال گرم و پرشور بيش از پنج هزار نفر قرار گرفت كه پرچم‌هاي تركيه و فلسطين دردست داشتند. اين افراد در بيرون از فرودگاه، پارچه‌هايي در دست داشتند كه نوشته‌هاي آن‌ها از تشويق و تحسين اقدام وي در دفاع از فلسطينيان حكايت داشت. بر روي يكي از اين پارچه‌ها نوشته شده بود: "فاتح داووس".

شبكه خبري سي.ان.ان آمريكا گزارش داد كه اتوبوس‌هاي بيشتري براي انتقال كساني كه مي‌خواهند از اردوغان استقبال كنند آماده شده بودند.

نخست وزير تركيه در اظهارنظري كوتاه در فرودگاه عنوان داشت كه به وي توهين شده است.

وي اضافه كرد كه پرز پيش از ترك داووس با وي تماس گرفته و ابراز تاسف كرده است. اردوغان گفت: وظيفه من حمايت از غرور مردم تركيه است.


__._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

[yaghin] بزرگ‌ترين نسل‌کشي سده بيستم ميلادي در ايران رخ داد-از عبدالله شهبازی

بزرگ‌ترين نسل‌کشي سده بيستم ميلادي

هالوکاست واقعي در ايران

پژوهش جديد محمدقلي مجد

تاريخ دو سده اخير ايران سرشار از حوادث مهمي است که به دليل فقر تاريخنگاري معاصر مسکوت يا ناشناخته مانده است. تاکنون درباره قحطي بزرگ سال‌هاي 1917-1919 ميلادي در ايران چيز زيادي نمي‌دانستيم و اهميت و جايگاه بزرگ اين حادثه را در تعيين سرنوشت جامعه ايران، به‌ويژه صعود ديکتاتوري پهلوي، نمي‌شناختيم. اينک به همت دکتر محمدقلي مجد مي‌توانيم با نخستين پژوهش جدّي درباره اين حادثه سرنوشت‌ساز آشنا شويم

انتشارات دانشگاهي آمريکا اخيراً چهارمين پژوهش دکتر مجد را منتشر کرده است: قحطي بزرگ و نسل‌کشي در ايران، 1917-1919

دکتر مجد، بر اساس اسناد غني موجود در مرکز اسناد ملّي ايالات متحده آمريکا (نارا)، تصويري هولناک از ايران در سال‌هاي جنگ اوّل جهاني و پس از آن  به دست داده است. اسناد علني شده دولت آمريکا درباره دوره تاريخي فوق، که در اين کتاب دکتر مجد براي نخستين بار عرضه مي‌گردد، ثابت مي‌کند که بزرگ‌ترين نسل‌کشي سده بيستم ميلادي در ايران رخ داد و ايران بزرگ‌ترين قرباني جنگ اوّل جهاني بود. طبق تحقيق دکتر مجد، در طول سال‌هاي 1917-1919 بين هشت تا ده ميليون نفر از مردم ايران در اثر قحطي يا بيماري‌هاي ناشي از کمبود مواد غذايي و سوءتغذيه از ميان رفتند و جمعيت ايران به شدت کاهش يافت

محمدقلي مجد به بررسي علل اين قحطي نيز پرداخته و دولت بريتانيا را به عنوان عامل و مسبب اصلي اين نسل‌کشي بزرگ تاريخ شناسانده است. قحطي در زماني رخ داد که ايران در زير سلطه ارتش اشغال‌گر بريتانيا بود. در آن زمان، ايران تأمين‌کننده اصلي مواد غذايي و سيورسات مورد نياز ارتش بريتانيا در منطقه به‌شمار مي‌رفت و بخش مهمي از محصولات کشاورزي ايران به‌وسيله ارتش بريتانيا و پيمانکاران آن خريداري مي‌شد. اين سياست سبب کاهش شديد مواد غذايي در ايران شد. عجيب‌تر اينجاست که ارتش بريتانيا مانع از واردات مواد غذايي از بين‌النهرين و هند و حتي از ايالات متحده آمريکا به ايران مي‌شد. در حالي‌که در بين‌النهرين (عراق) و هند وفور غله وجود داشت، در ميانه اين دو سرزمين، ايران از کمبود غله در رنج بود. در اين سال‌ها، دولت بريتانيا ايران را از درآمدهاي نفتي خود نيز محروم کرد. به‌طور خلاصه، به تعبير دکتر مجد، بريتانيا از قحطي و نسل‌کشي در ايران به عنوان ابزاري براي سلطه بر سرزمين ما بهره برد

عجيب اينجاست که، به‌رغم گذشت سال‌ها، تاکنون درباره اين قحطي بزرگ و شگفت‌انگيز و تأثير آن در سرنوشت تاريخي ايران پژوهشي منتشر نشده و اين حادثه عظيم به‌کلي مسکوت مانده و به يکي از رازهاي بزرگ سده بيستم بدل شده بود. قحطي بزرگ سال‌هاي 1917-1919 در ايران را مي‌توان «هالوکاست واقعي» دانست. بي‌ترديد، شناخت اين حادثه مدهش بر نگرش پژوهشگراني که درباره علل عقب‌ماندگي ايران در سده بيستم و ريشه‌هاي صعود ديکتاتوري پهلوي و پيامدهاي آن کار مي‌کنند، تأثير عميق بر جاي خواهد نهاد

 

دکتر مجد در مصاحبه فوق درباره اين کتاب و موانع فراواني که در راه انتشار آن ايجاد شد چنين گفت:

«پس از اتمام کتاب جديدم دربارۀ غارت آثار باستاني و عتيقه ايران طي سال‌هاي 1925-1941، از نوامبر 2001 کار بر روي تحقيقي را آغاز کرده‌ام دربارۀ تاريخ ايران در زمان جنگ اوّل جهاني. اين بار هم متوجه شدم که اسناد وزارت خارجه آمريکا در اين زمينه بسيار گسترده و مفيد است ولي طي اين سال‌ها کمترين توجهي به آن‌ها نشده است. اولين کتاب من دربارۀ اين حوزه پژوهشي با عنوان زير منتشر خواهد شد: قحطي بزرگ و نسل‌کشي در ايران طي سال‌هاي 1917-1919. قرار است اين کتاب در پائيز 2003 منتشر شود

يافته‌هاي من در اين زمينه واقعاً شگفت‌انگيز است و در داوري تاريخي ما تحول بزرگي ايجاد خواهد کرد. بزرگ‌ترين فاجعه نسل‌کشي قرن بيستم در کشور ما، ايران، اتفاق افتاده است.

طبق اسناد آمريکايي، در سال 1914 جمعيت ايران بيست ميليون نفر بود که در سال 1919 به يازده ميليون نفر کاهش يافت. توجه بفرماييد. يعني حدود 8 الي ده ميليون نفر از مردم ايران از گرسنگي و بيماري‌هاي ناشي از کمبود مواد غذايي و سوءتغذيه مردند. در اسناد آمريکايي مدارک مستندي دربارۀ اين تراژدي بزرگ انساني وجود دارد. چهل درصد از مردم ايران طي دو سه سال قلع‌و‌قمع و نابود شدند. تنها در سال 1956 بود که ايران توانست به جمعيت 20 ميليوني سال 1914 برسد

عجيب‌تر از همه نقش بريتانيا در اين فاجعه است. قحطي بزرگ در زماني اتفاق افتاد که سراسر ايران در اشغال نظامي انگليسي‌ها بود. ولي انگليسي‌ها نه تنها هيچ کاري براي مبارزه با قحطي و کمک به مردم ايران نکردند، بلکه عملکرد آن‌ها اوضاع را وخيم‌تر کرد و سبب مرگ ميليون‌ها نفر از ايرانيان شد. درست در زماني که مردم ايران به‌دليل قحطي نابود مي‌شدند، ارتش بريتانيا مشغول خريد مقادير عظيمي غله و مواد غذايي از بازار ايران بود و با اين کار خود هم افزايش شديد قيمت مواد غذايي را سبب مي‌شد و هم مردم ايران را از اين مواد محروم مي‌کرد. جالب‌تر اين‌که انگليسي‌ها مانع واردات مواد غذايي از آمريکا، هند و بين‌النهرين به ايران شدند. به‌علاوه، در زمان چنين قحطي عظيمي، انگليسي‌ها از پرداخت پول درآمدهاي نفتي ايران استنکاف ورزيدند. چنين اقداماتي را قطعاً بايد جنايت جنگي و جنايت عليه بشريت به‌شمار آورد. هيچ ترديدي نيست که انگليسي‌ها از قحطي و نسل‌کشي به‌عنوان وسيله‌اي براي سلطه بر ايران استفاده مي‌کردند

به‌رغم اهميت اين کتاب و يافته‌هاي پژوهشي کاملاً مستند و معتبر آن، من با دشواري بزرگي براي چاپ آن مواجه شدم. بسياري از ناشرين دانشگاهي آمريکا حتي حاضر نشدند اين کتاب را تورق کنند. تجربه من با انتشارات دانشگاه کرنل بسيار روشنگرانه است. اين بنگاه انتشاراتي در سال گذشته کتابي دربارۀ نسل‌کشي در رواندا چاپ کرده بود که بسيار شهرت يافت. ولي همين ناشر حاضر نشد حتي کتاب من را ببيند. اين نشان مي‌دهد که ناشر فوق به کتابي علاقه دارد که نسل‌کشي آفريقائيان سياهپوست به‌وسيله ساير آفريقائيان را نشان دهد ولي نمي‌خواهد کتابي را منتشر کند مشتمل بر اسنادي که نسل‌کشي مردم ايران را به‌وسيله اروپائيان سفيدپوست (انگليسي‌ها) نشان مي‌دهد. سرانجام، انتشارات دانشگاه دولتي نيويورک حاضر شد کتاب من را بررسي کند. بعد متوجه شدم که اين کتاب براي بررسي به افراد زير داده شده است: دکتر فرهنگ رجايي (مدرس علوم سياسي در دانشگاه کارلتون کانادا) و دکتر مونيکا رينگر مدرس تاريخ در کالج ويليام و دبير اجرايي انجمن موسوم به مطالعات ايراني

طبعاً انتظار مي‌رفت کتابي که بيانگر نسل‌کشي انگليسي‌ها در ايران در دوران جنگ اوّل جهاني است، علاقه فراواني را در ميان خوانندگان ايراني و خارجي برانگيزاند. ولي به‌زودي روشن شد که دکتر فرهنگ رجايي و دکتر مونيکا رينگر به‌شدت نگران شده‌اند و مي‌خواهند اين جنايت عظيم دولت بريتانيا عليه مردم ايران، اين بزرگ‌ترين نسل‌کشي قرن بيستم، را بپوشانند. پس از ماه‌ها انتظار، دکتر رجايي اظهار نظر کرد که کتاب تنها بر بنياد اسناد وزارت خارجه آمريکا نگاشته شده و از اسناد انگليسي استفاده نشده است. روشن است که من نمي‌توانستم، به دلايلي که شرح دادم، از اسناد انگليسي استفاده کنم. همانطور که گفتم، اسناد وزارت جنگ و ساير اسناد نظامي بريتانيا دربارۀ ايران سال‌هاي 1914-1921 هنوز طبقه‌بندي‌شده است و در دسترس محققين نيست و تا پنجاه سال ديگر در اختيار محققان قرار نخواهد گرفت. اسناد علني شده وزارت خارجه بريتانيا هم حاوي هيچ مطلبي دربارۀ موضوع تحقيق من نيست

ايراد ديگر فرهنگ رجايي به کتاب من حتي عجيب‌تر از مطلب قبل بود. او پيشنهاد مي‌کرد که من دوره مجله مذاکرات مجلس طي سال‌هاي 1917-1919 را مطالعه کنم و افزوده بود که نسخه‌اي از اين نشريه در کتابخانه کنگره در واشنگتن موجود است. مسلماً، هر کسي که با تاريخ ايران آشنا باشد مي‌داند که مجلس سوّم در نوامبر 1915 تعطيل شد يعني در زماني که ارتش روسيه به فرماندهي ژنرال باراتوف به تهران رسيد. و اعضاي دمکرات مجلس از تهران گريختند. اين دوره از مجلس تنها در ژوئن 1921 کار خود را از سر گرفت يعني زماني‌که قوام‌السلطنه نخست‌وزير شد. بنابراين، در دوره تاريخي مورد بررسي من نه مجلس در کار بود نه مجله مذاکرات مجلس

برخورد آن خانم به کتاب من نيز مانند برخورد دکتر فرهنگ رجايي بسيار عجيب بود. دکتر مونيکا رينگر ابتدا با من تماس گرفت و از کتاب ستايش کرد. ولي بعد، پس از ماه‌ها تأخير، حاضر نشد گزارش مکتوبي در تأييد يا رد کتاب ارائه دهد. من بعداً از طريق مسئولين انتشارات دانشگاه دولتي نيويورک متوجه شدم که وي شفاهاً عليه کتاب من اظهارنظر کرده است. رينگر به‌طرز آشکاري مي‌ترسيد اظهارنظر خود را مکتوب کند.

خيلي روشن است که هدف فرهنگ رجايي و مونيکا رينگر لاپوشاني جنايات بريتانيا و حمايت از آن است و وفادارانه اين امر را دنبال مي‌کنند.

ما به‌طور خيلي واضحي با بقايا و بازمانده‌هاي شصت سال حاکميت استعماري بر ايران (سال‌هاي 1919-1979) سروکار داريم. نکته ديگري که من متوجه شدم اين است که تأثير و قدرت آن‌ها در آمريکا مثل بريتانيا نيست. البته، دانشگاه‌هاي آمريکا و کانادا پر از چنين آدم‌هايي است. يکي از مأموريت‌هاي آن‌ها جلوگيري از انتشار کتاب‌هايي است که ديدگاهي مغاير با ديدگاه آن‌ها را بيان مي‌دارند. اين سيستمي است شبيه به سيستم سانسور ساواک در اوج قدرت آن.

خوشبختانه، زماني‌که فرهنگ رجايي و مونيکا رينگر به اين حرکات بي‌معني دست مي‌زدند، ناشر ديگري پيدا شد و علاقه جدّي خود را به کتاب من ابراز داشت و پس از مطالعه و بررسي کتاب، پذيرفت که آن را در پائيز 2003 چاپ کند. به هر حال، تجربه اين کتاب براي من و ديگران خيلي هشداردهنده و افشاگر است.»

__._,_.___

www.yaghin.com
www.yaghin.blogspot.com




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Friday, January 30, 2009

Re: Download Golhaye Irani (Golhaye javidan _ golhaye rangarang - Golhaye taze_ yek shakhe gol )

39)

گلهای رنگارنگ - شماره 578


با صدای مرضیه و شجریان


هنرمندان :

علی تجویدی
جلیل شهناز
منصور صارمی
جهانگیر ملک


http://rapidshare.com/files/191889989/Golhaye_rangarang-578-Marzieh-shajarian.mp3

ghadrdani

 

درود بر شما دوست عزيز

چند وقتي بود كه ديگر كاري به پيامهاي گروه گلها نداشتم و حتي نگاه هم نمي كردم ولي امروز بر حسب نياز با صندوق پيامهايم سري زدم و مي بينم كه يكي ديگر از عزيزاني كه بي دريغ الطاف خود را شامل گروه مي كند نيز با ارائه گنجينه اي بي همتا وارد گروه شده و لطف خود را شامل دوستان ديگر عضو گروه مي نمايد خواستم تقدير و تشكر خود را هر چند ناقابل است خدمت شما ابراز دارم

ارادتمند - آذرافزا


[erfanISLAMI] *SuperHafezeh*:Yadgiri Englisi dar 10 Rooz! -->Learn Any Language in 10 Days, 1/30/2009, 5:00 pm

Reminder from:   erfanISLAMI Yahoo! Group
 
Title:   *SuperHafezeh*:Yadgiri Englisi dar 10 Rooz! -->Learn Any Language in 10 Days
 
Date:   Friday January 30, 2009
Time:   5:00 pm - 6:00 pm
Repeats:   This event repeats every other day until Thursday December 18, 2014.
Location:   http://kowsarpardaz.blogfa.com/
Street:   http://kowsarpardaz.blogfa.com/
City State Zip:   http://www.kowsarpardaz.com
Phone:   http://tech.groups.yahoo.com/group/ghanone-jazb/join
Notes:   Albumhaye Farsi Amozeshi Elmi-Varzeshi-shoghli-Ravanshenasi va......
©
©
Yadgiri englisi dar 10 rooz be raveshe MSMI Mohandes Kowsari:
sharhe kamele ravesh be rayegan dar in address mojod ast:

http://kowsarpardaz.blogfa.com/post-11.aspx

*
*
*
*
Amozeshe Videoye Mashaghele por daramad:
http://kowsarpardaz.blogfa.com/post-30.aspx
*
*
*
Amozeshe videoye doros dabirestan va daneshgah:
http://kowsarpardaz.blogfa.com/post-31.aspx
*
*
*
Amozeshe farsi massage shiatsu va thai va masazhe pa:
http://kowsarpardaz.blogfa.com/post-32.aspx
*
*
*
amozeshe kamele reshtehaye mokhtalefe varzeshi
http://kowsarpardaz.blogfa.com/post-29.aspx
*
*
*
sakhte mokmoee haye yadgiri dar khab (manand englisi dar khab)
http://kowsarpardaz.blogfa.com/post-26.aspx
*
*
*
Amozeshe zaban 10ha keshvare khareji
http://kowsarpardaz.blogfa.com/post-25.aspx
*
*
*
Amozeshe Defa shakhsi va bank kamele razmi
http://kowsarpardaz.blogfa.com/post-10.aspx
*
*
Amozeshe kamel filmhaye razmi dar shakhehaye mokhtalef
http://kowsarpardaz.blogfa.com
*
*
*
Mojmoee maghalat Khodamorad va Shivana Va Raya:
http://kowsarpardaz.blogfa.com
*
*
*
va 100ha albume amozeshi dar hozehaye mokhtalef elmi&varzeshi&shoghli&darsi va....
http://kowsarpardaz.blogfa.com
*
*
*
*
*

Ozve Gorhe Ghanone Jazb shavim va az Raze Bozorg(Secret) Khabardar shavim.
baraye ozviat inja click konid:

http://tech.groups.yahoo.com/group/ghanone-jazb/join

*
*
*
*
*
*
liste kamele mahsolat dar web site:
http://www.kowsarpardaz.com
*
*
*
*
be ma bepeivandid
http://tech.groups.yahoo.com/group/ghanone-jazb/join

§§§§§§§§§§
 
Copyright © 2009  Yahoo! Inc. All Rights Reserved | Terms of Service | Privacy Policy
__._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

[yaghin] in AKS ha taze az tanoor biroon oumadan


__._,_.___

www.yaghin.com
www.yaghin.blogspot.com




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Re: Taaj e Esfahani - Shahnaaz - Kasaaei

درود بر دوستان راديو گلها و آقای جعفرگرامی،
 
آدرس داده شده کار میکند و تابحال 52 نفر آنرا دانلود کرده اند.
دوباره آدرس را از صفحه اصلی برایتان کپی گرفتم و امتحان کردم که باز شد.
 
 
 اگر داخل ایران هستید احتمالا نیاز به فیلتر شکن دارید که چند روز پیش یکی از دوستان در گروه رادیو گلها آدرس چند تا را دادند.
 
ارادتمند،
 
احمد فرد
 

From: jafar
Sent: Thursday, January 29, 2009 10:37 AM
Subject: Re: Taaj e Esfahani - Shahnaaz - Kasaaei

جناب احمد
اين وب پيجها كه كذاشته كه بار نميشود.. ممكن هست دوباره اين وب پيجها را بفرستيد تشكر                               
 
 جعقر                                     



 

Thursday, January 29, 2009

[yaghin] parande haye ghafasi

دوستاني که اين ترانه را مي خوان، لطفا به من يک ايميل درخواست بزنند.
حجم فايل حدودا 7 مگابايت هست.


ترانه : پرنده های قفسی 
» آلبوم : حکایت 
» خواننده : سیاوش قمیشی 
» ترانه سرا : مسعود فردمنش 
» آهنگساز : سیاوش قمیشی 
» تنظیم کننده : آندرانیک 

پرنده های قفسی عادت دارن به بیکسی
عمرشون بی هم نفس کز میکنن کنج قفس

نمیدونن سفر چیه 
عاشق دربه در کیه
هر کی بریزه شادونه فکر میکنن خداشونه
یه عمره بی حبیبن 
با آسمون غریبن
این همه نعمت اما همیشه بی نصیبن 

چمیدونن به چی میگن ستاره
چمیدونن دنیا کیا بهاره 
چمیدونن عاشق میشه چه آسون پرنده زیر بارون
تو آسمون ندیدن خورشید چه نوری داره 
چشمه ی کوه مشرق چه راه دوری داره

قفس به این بزرگی کاشکی پرنده بودم
مهم نبود پریدن ولی برنده بودم
فرقی نداره وقتی ندونی و نبینی
غصت میگیره وقتی میدونی و میبینی
غصت میگیره وقتی میدونی و میبینی


__._,_.___

www.yaghin.com
www.yaghin.blogspot.com




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Re: نوار تمرین محمد رضا شجریان و شهرام ناظری - ماهور - اجرای خصوصی

دوستان سلام، نوار تمرین شجریان با ناظری در پیوند زیر قرار داده شد. امیدوارم مورد قبول واقع شود. لطیف
خرقه پوشی من از غایت دین داری نیست-پرده ای بر سر صد عیب نهان می پوشم

http://www.4shared.com/file/83127745/8ef51c2f/KELAAS_E_AAVAAZ_SHAJARYAN-NAZERI.html


--- On Thu, 1/29/09, firoozeh mohtavi <afsoon_3002@yahoo.com> wrote:
From: firoozeh mohtavi <afsoon_3002@yahoo.com>
Subject: نوار تمرین محمد رضا شجریان و شهرام ناظری - ماهور - اجرای خصوصی
To: Friends-of-Radio-Golha@googlegroups.com
Date: Thursday, January 29, 2009, 2:52 AM



با سلام حضور تمامي دوستان و كاركنان راديو گلها
من به به دنبال ((نوار تمرین محمد رضا شجریان و شهرام ناظری - ماهور - اجرای خصوصي)) ا مي باشم. از دوستاني كه داراي اين نوار مي باشند، خواهشمندم نوار فوق را براي من نيز ارسال نمايند.
با تشكر
فيروزه.


اجرای خصوصی استاد بنان و محمدرضا لطفی

درود
این رو هم از ما داشته باشید، البته اگر قبلا نشنیدید:
اجرای خصوصی استاد بنان و محمدرضا لطفی در منزل بنان

1 Shour

2 Dashti

      کردي سياه زلف دو تا را که در غمت      

 مويم سپيد سازي و پشتم دوتا کني

          تا کي در انتظار قيامت توان نشست           

    برخيز تا هزار قيامت به پا کني

           کار جنون ما به تماشا کشيده است             

   يعني تو هم بيا که تماشاي ما کني

پیروز باشید
امین
--
غير از هنر که تاج سر آفرينش است/ دوران هيچ سلطنتي جاودانه نيست

Re: اجرای خصوصی دیگری از استاد بنان و مرتضی محجوبی و ابوالحسن صبا

دوست عزیز سلام

با تشکر از زحمات بی‌ دریغتان برای در دسترس همگان گذاشتن این آثار و زمانی‌ که صرف اینکار مینماید

هدف من از این توضیحات این بود که اگر کسی‌ یا کسانی علاقمند به تهیه یک بخش یا تمام این مجموعه میباشند، بدانند که از کجا و چگونه میتوانند اصل آنها را با کیفیت بهتر تهیه کنند

من فکر نمکنم که اینکار شما ضرری به موسسه تولید کننده این آثار برساند ولی‌ اگر در در آینده همراه آثاری که برای گروه علاقمندان آپلود می‌کنید، مرجع (نام تهیه کننده و موسسه تولید کننده) مجموعه این آثار را بنویسید به نوعی از این فکر مفید و زحمات آقای علی‌ رستمیان (که همت کرده و پس از تماس با ورثه استاد بنان، زحمت انتخاب و پالایش این آثار را کشیده و مهمتر از همه اجازه نشر تولید رسمی‌ و قانونی آنهارا از بازماندگان استاد گرفته) قدردانی‌ شده و برای موسسه فرهنگی‌-هنری چهارباغ تبلیغ خوبی‌ خواهد بود.

با آرزوی شادی و موفقیت در ادامه راه مفیدی که در پیش گرفته اید

با احترام- مصطفی رمضانی



Le 29 janv. 09 à 03:18, Hooman F. a écrit :

با سلام

 

خیلی ممنون از توضیحات شما. من در اولین ای میلی که فرستادم گفتم که دوستی این گنجینه را برای من اورده که روی کاست هست. فکر من این بود که این از کلکسیون کسی گرفته شده و در بازار موجود نیست. به همین دلیل بود که تصمیم گرفتم که همه را به- ام پی - تری تبدیل کنم و با دوستان شریک شوم که در ارشیو دوستان ابدی شود

 

حالا که متوجه شدم این کاریست که  به همت کسی و مسسه فرهنگی ایجاد شده کمی نگرانم که ایا کارم درست بوده یا نه؟  از طرفی بر این باورم که گنجینه موسیقی مال مردم است و از طرفی کار این موسسه بسیار قابل تقدیر است و نمیخواهم موجب زرری برایشان بشوم

 

تا بزرگان و دوستان چه فکری دارند - فعلا از فرستادن کارهای دیگر خودداری میکنم

 

با احترام

 

هومن



--- On Wed, 1/28/09, Mostafa Ramezani <mramezani@wanadoo.fr> wrote:


From: Mostafa Ramezani <mramezani@wanadoo.fr>
Subject: Re: اجرای خصوصی دیگری از استاد بنان و مرتضی محجوبی و ابوالحسن صبا
To: firos19@yahoo.com
Cc: ToHooman@yahoo.com, "Friends of Radio Golha" <Friends-of-Radio-Golha@googlegroups.com>
Date: Wednesday, January 28, 2009, 3:53 PM

با سلام

نمونه‌هایی‌ که به عنوان "ضبط  های خصوصی" استاد بنان توسط آقای هومن عزیز عرضه شده و میشوند، بخش‌هایی‌ از یک مجموعه سی‌ دی تحت عنوان موسیقی‌ دستگاهی ایران : آشنایی با شیوهٔ آواز استاد غلامحسین بنان میباشند که به همت و انتخاب آقای علی‌ رستمیان در "موسسه فرهنگی‌-هنری چهارباغ" بر روی ۷ سی‌ دی درتهران منتشر شده، در اکثر فروشگاه‌ها موجود و دسترس همگان قرار دارد

این مجموعه‌ها شامل بخش‌ای آوازی برگرفته از برنامه‌های گلها رنگارنگ، گلهای جاویدان، یک شاخه گل و برگ سبز (ضبط  رادیو) و ضبط‌های خصوصی استاد بنان میباشد و هر سی‌ دی  به یک (یا چند) دستگاه یا آواز از ردیف موسیقی ایرانی اختصاص داده شده است

مجموعه شماره ۱ : دستگاه شور 

مجموعه شماره ۲ : آواز دشتی

مجموعه شماره ۳ : آواز ابو عطا و افشاری

مجموعه شماره ۴ : آواز بیات ترک

مجموعه شماره ۵ : دستگاه نوا

مجموعه شماره ۶ (۲سی‌ دی) : دستگاه سه گاه

مجموعه شماره ۷ (۲سی‌ دی) : دستگاه چهارگاه و آواز شوشتری

قرار است  که مجموعه سی‌ دی‌های دیگری شامل  :  دستگاه همایون، آواز بیات اصفهان، دستگاه ماهور، دستگاه راست پنجگاه؟ (من هیچ اجرایی از استاد بنان در این دستگاه  بیاد ندارم) در آینده ضبط شده و در دسترس همگان قرار گیرد

با احترام- مصطفی رمضانی

Le 28 janv. 09 à 18:06, Hosein Torabi a écrit :

هومن عزیزصمیمانه ترین درودهایم را نثارت می کنم که گنجینه ای چنین گرانبها را بدون کوچکترین ادعای درویشی و............از این قبیل بازیهای کاسبکارانه رایج زمانه در اختیارهمه می نهی.سلامت و پیروز باشی.ترابی 

--- On Tue, 1/27/09, Hooman F. <tohooman@yahoo.com> wrote:
From: Hooman F. <tohooman@yahoo.com>
Subject: اجرای خصوصی دیگری از استاد بنان و مرتضی محجوبی و ابوالحسن صبا
To: Friends-of-Radio-Golha@googlegroups.com
Date: Tuesday, January 27, 2009, 4:59 AM






Mostafa Ramezani
Graphic Designer
40 rue Edouard Vaillant
93170 Bagnolet / Fr
Tel : 01 48 57 48 41
Mobile : 06 85 66 53 40

[erfanISLAMI] Big Projects in Makkah, Madina and Jeddah - Saudi Arabia



--- On Wed, 1/28/09, SMS Razavi <smsrazavi@yahoo.com> wrote:
From: SMS Razavi <smsrazavi@yahoo.com>
Subject: ==[IranIslam]== Big Projects in Makkah, Madina and Jeddah - Saudi Arabia
To: smsrazavi@yahoo.com
Date: Wednesday, January 28, 2009, 3:43 PM

    Jamarat Project in Menna Makkah Al Mukkerma after Completion
 
 

 
Makka-Al-Mukkerma after 12 Years
 

 
Electric Trains will be started Next Year from Haram to menna, Menna to Muzdalfa, Muzdalfa to Arafat.
 

 
Covered the Holy kaaba'a Mataaf with 4 umbrella

 


 
After Three Years Inshallah Haram Masque Look Like This
 

 
 
A big project started near the Holy Haram
 

 
World 2nd Tallest building starting in Jeddah K.S.A
 

 
Madina Haram Masque After four Years
 

  

 



یک شاخه گل_ 211 _ با صدای گلپای عزیز

سلام بر همراهان گرامی
یک شاخه گل - برنامۀ 211 ( گلپا) - تقدیم به یاران رادیو گلها
 
 
پیروز و بهروز باشید - بینا

نوار تمرین محمد رضا شجریان و شهرام ناظری - ماهور - اجرای خصوصی



با سلام حضور تمامي دوستان و كاركنان راديو گلها
من به به دنبال ((نوار تمرین محمد رضا شجریان و شهرام ناظری - ماهور - اجرای خصوصي)) ا مي باشم. از دوستاني كه داراي اين نوار مي باشند، خواهشمندم نوار فوق را براي من نيز ارسال نمايند.
با تشكر
فيروزه.

ترانۀ پرسون پرسون با صدای دلکش

سلام بر همراهان گرامی
ترانۀ بیادماندنی " پرسون پرسون" با صدای آتش کاروان هنر بانو دلکش
 
پیروز و بهروز باشید - بینا

Re: اجرای خصوصی دیگری از استاد بنان و مرتضی محجوبی و ابوالحسن صبا

سلام بر همراهان گرامی
 
هومن عزیز گفتۀ شما بسیار متین است. "گنجینۀ موسیقی مال مردم است."
در واقع هدف اصلی همۀ هنر دوستان در این گروه بر این است، تا خدمتی به دوستداران موسیقی اصیل و ناب ایران زمین
کرده باشند. در این وادی هر کس به طریقی همت می گمارد تا این صداهای جاودان از یاد و خاطرمان نروند
لطف همۀ یاران ستودنی است
 
پایدار باشید - بینا
 


--- On Thu, 1/29/09, Hooman F. <tohooman@yahoo.com> wrote:
From: Hooman F. <tohooman@yahoo.com>
Subject: Re: اجرای خصوصی دیگری از استاد بنان و مرتضی محجوبی و ابوالحسن صبا
To: firos19@yahoo.com, "Mostafa Ramezani" <mramezani@wanadoo.fr>
Cc: ToHooman@yahoo.com, "Friends of Radio Golha" <Friends-of-Radio-Golha@googlegroups.com>
Date: Thursday, January 29, 2009, 2:18 AM

با سلام

 

خیلی ممنون از توضیحات شما. من در اولین ای میلی که فرستادم گفتم که دوستی این گنجینه را برای من اورده که روی کاست هست.. فکر من این بود که این از کلکسیون کسی گرفته شده و در بازار موجود نیست. به همین دلیل بود که تصمیم گرفتم که همه را به- ام پی - تری تبدیل کنم و با دوستان شریک شوم که در ارشیو دوستان ابدی شود

 

حالا که متوجه شدم این کاریست که  به همت کسی و مسسه فرهنگی ایجاد شده کمی نگرانم که ایا کارم درست بوده یا نه؟  از طرفی بر این باورم که گنجینه موسیقی مال مردم است و از طرفی کار این موسسه بسیار قابل تقدیر است و نمیخواهم موجب زرری برایشان بشوم

 

تا بزرگان و دوستان چه فکری دارند - فعلا از فرستادن کارهای دیگر خودداری میکنم

 

با احترام

<


Wednesday, January 28, 2009

[erfanISLAMI] .:US should 'Change' Policies not Tactics:.

http://www.geocities.com/Athens/Delphi/7864/bismillah1.gif

http://www.thewe.cc/thewei/_/images_4/iran/mahmoud_ahmadinejad.jpe

"We will listen to the statements closely, we will carefully study their actions and if there are real changes, we will welcome it," Ahmadinejad said.

"Change means that they should apologize to the Iranian nation and try to make up for their dark background and the crimes they have committed against us," he said.


(Pictures of Ahmadinejad's visit to Kermanshah are given after news)

President: US must apologize to Iranian nation
1/28/2009 4:46:42 PM


"The new American government's stated will to make changes is welcome in light of the fact that the policies of Bush administration were immoral, inhuman and against the teachings of Divine Messengers," President Ahmadinejad said, adding however that the stated policies would prove credible once put into actions.

President Mahmoud Ahmadinejad said Wednesday that the motto of change spoken of by the new US administration was welcome adding however that claims of change in US policies would be proved after they translate into actions.

President Ahmadinejad was speaking to people in Kermanshah Province where he was on a visit Wednesday to follow up a package of development projects approved in his previous visit to the province last year.

"The new American government's stated will to make changes is welcome in light of the fact that the policies of Bush administration were immoral, inhuman and against the teachings of Divine Messengers," the President said, adding however that the stated policies would prove credible once put into actions.

"A change would take place in two separate manners. It is either substantial or tactical. In the latter form, only the rhetoric changes," the President noted, adding that the world nations would soon take position against the stated US policies if they proved to be only tactical.

The President then made it clear that any substantial change would take place only if some of the major Bush policies are reversed, including rhetoric of superiority put up by the former president.

"A major problem in Bush administration's policies was his domineering approach towards nations. They tended to treat other nations as second class citizens and spoke to them as if they were creditors and the nations were debtors," the President added.

"A change would be meaningful only if the government abandons its domineering policies. If rhetoric of bully is otherwise restored then no change has actually occurred," the President added.

The President then deplored that the American authorities were meddling with the internal affairs of other nations.

"They speak of change then why they interfere in other nations' domestic affairs?" he inquired.

"A change of policy is to relinquish unconditional support for the illegitimate and child killer Zionist regime and let the Palestinian nation to decide its own fate," the President added.

The President then touched on the American interference in Iran's domestic affairs in the past decades.

"Those who say they want to change their policies must take note that for over 60 years, successive American government had stood against the Iranian nation," the President condemned, adding that the American government wrested the Iranian nation of its wealth and oil and instead granted it a devil intelligence force called SAVAK which backed by America persecuted and tortured youths and scholars in its dungeons.

"America held us backward for 25 years and ushered in poverty and illiteracy among the nation," the President regretted.

"They backed a despotic ruler (Shah), stood against the nation's call for independence and committed such other crimes as conducting spy acts in their embassy, attacking Tabas city, making a coup attempt, supporting terrorists bands, supporting (the Iraqi dictator) Saddam Hussein and assisting him in his 8-year imposed war against Iran, and shooting down of IRI's civilian airliner (in which 290 passengers were murdered)," the President recalled.

"At some point they even said they wished to uproot the Iranian nation," the President said, adding that it was impudent from a state in possession of more than 10000 atomic bombs to stand against the scientific nuclear drive of the Iranian nation and claim it was worried about the nation.

President Ahmadinejad then pointed out that a first step for genuine change of policy was to express apology to the Iranian nation and make up for the crimes.

"They would rather note that if they keep the Bush's rhetoric of bully and aggression, our nation's response is what it has already given to Bush and his cronies," the President pointed out.

President Ahmadinejad said the IRI would however wait and see what actions the new American government takes in the future and would welcome any genuine change in that regard.


Source: http://english.iribnews.ir/newsbody.aspx?ID=1341






Ahmadinejad demands US change, apology

Wed, 28 Jan 2009 14:09:00 GMT
President Ahmadinejad calls on the Obama administration to adopt a "fundamental change" over a "tactical one".
Iran's President has welcomed an overture by the new American administration, which has promised of "change" toward the Iranian nation.

"We are waiting patiently," President Mahmoud Ahmadinejad said Wednesday in a speech in the western city of Kermanshah, referring to the proposed policies of his US counterpart, President Barack Obama.





more on: http://www.presstv.com/detail.aspx?id=83947&sectionid=351020101





Remember Us!!!
Palestinian attacked in Gaza

"Purchase, import, re-import and promotion of any products whose profits will be given to Israeli occupiers directly or indirectly are forbidden and Muslims are not allowed to do so."


Muslims should avoid any type of trade which might inflict losses on Islam and Muslims worldwide, said the Supreme Leader.

"Since the Zionists are now at war with Islam, Muslims should avoid any action which might bring them profits," the Supreme Leader said in reply to a question.

The image
Waliyy-e-Amril Muslimeen Ayatullah Sayyed Ali Khamenei

Source: http://abna.ir/data.asp?id=132197&lang=3


Gaza, Palestine Continued Cruelities
A Joint Production of
America, Israel & Allies


The Only Solution to protect Ummah
Diginity is Unity:


The image

We muslims are busy bickering over whether to
fold or unfold
our hands during namaz, while
the enemy is devising ways of
cuting them off.
"Roohullah Khomeini"


The image

The image

The image

http://www.thecollegezionist.org/images/20067issueimages/hezbola.jpg

The image
 
Yes to Unity
amongst muslims


No to shia-sunni sectarianism & other tools of
enemies & evils, which creates fitna amongst muslims


__._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

آرشیو مطالب