گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Thursday, January 7, 2010

[yaghin] غلامحسین اشرفی - خواننده ای متفاوت



 
 

Sent to you by yaghin via Google Reader:

 
 



آقای غلامحسین اشرفی یکی از خواننده هایی است که من تازه با ایشون آشنا شدم و صدای تاثیر گذاری داره مخصوصا اینکه ایشون نابیناست و با احساس خاصی ترانه ها را می خواند من متوجه شدم که آلبوم ایشون روی اینترنت بصورت غیر قانونی منتشر شده است و از این بابت متاسف شدم که چرا افرادی هستند که حتی به یک خواننده نابینا هم رحم نمی کنند و هیچ حقی بایت کپی رایت برای او قایل نمی شوند؟؟

خیلی متاسفم که دزدی و سرقت آثار دیجیتالی مانند کتاب و موسیقی و ویدئو در پیش مردم دزدی حساب نمی شود !!! و فکر نمی کنید که با انتشار مثلا این آلبوم چه آسیبی به این اشخاص می زنید....

در هر حال در سایت خود شبکه سوم تلویزیون تعدادی از آهنگهای ایشون وجود دارد و با جستجوی نام غلامحسين اشرفي می توانید آنها را گوش کنید و برای حمایت از ایشون این آلبوم را بخرید.



 
 

Things you can do from here:

 
 


__._,_.___


www.yaghin.com
www.yaghin.blogspot.com




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

آرشیو مطالب