گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Saturday, March 6, 2010

حميرا - منتظر به راه

مستي چشماي سياهم ببين
يه دنيا عشق و تو نگاهم ببين
كي مثل من عاشقت بي وفا
چشماي منتظر به راهم ببين
چشماي منتظر به راهم ببين

سرمي زارم روي اين پنجره ها
گم مي شم تو جاده خاطره ها
واسه من خداي پير عارفي
دل من فقط تو رو مي خواد بيا

با تو بهار بهاره زندگي معني داره
بي تو بهار و پاييز گردش روزگار

مستي چشماي سياهم ببين
يه دنيا عشق و تو نگاهم ببين
كي مثل من عاشقت بي وفا
چشماي منتظر به راهم ببين
چشماي منتظر به راهم ببين

بيا كه هنوز اسم تو رو لبامه
دوست دارم قشنگترين كلامه

با تو بهار بهاره زندگي معني داره
بي تو بهار و پاييز گردش روزگار

مستي چشماي سياهم ببين
يه دنيا عشق و تو نگاهم ببين
كي مثل من عاشقت بي وفا
چشماي منتظر به راهم ببين
چشماي منتظر به راهم ببين


http://www.4shared.com/file/235403393/e50d1980/Homeira_-_Montazer_Be_rah_iman.html


No comments:

آرشیو مطالب