گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Tuesday, June 8, 2010

هشدار

چندی قبل جوانی 16 ساله اهل اصفهان با ایمیل عرفان رفیعی  ونام اصلی محمد رفیعی از طریق گروه اعلام کرده بود که بالغ بر ده هزارترانه و
انواع برنامه های مختلف رادیویی وغیره را بفروش گزارده .که همان موقع دوستی درجواب ایمیل  این شخص پیامی ارسال کرده که 
جل الخالق یک چیزی بگو که بگنجد .طبق شهادت تنی چند از دوستان نامبرده کارش کلاهبرداری وبه نوعی دزدی میباشد .که به خود من
هم ایمیل زد وتقاضای مبادله برنامه ها را نمود .ومن به وی گفتم که هر چه بخواهی برایت میفرستم وتوقعی هم ازتوندارم .که وی گفت
من چنین وچنانم برنامه هایی دارم که هیچکس ندارد وبرایتان میفرستم وفقط میخواهم که بعضی از برنامه های گلها را که فرستادم به
گروه نفرست چون از انحصار خارج میشود.ومن همان زمان احساس کردم که وی خالی بند ودروغگو میباشد .ولی بازم هم برایش برنامه
فرستادم ودیگر هیچ پاسخی از وی دریافت نکردم وحتی جواب تلفن مرا نمیداد .تا اینکه چند نفر از دوستان که تماس تلفنی داشتیم ازوی
شکایت میکردند که به انان کلک زده وسرشان را کلاه گذاشته .والی اخر.از دوستان وهموطنان عزیز تقاضا مینمایم که اگر نامبرده 
بنوعی با شما ارتباط برقرارکرد گول نخورید وهوشیار باشید که سرتان را کلاه نگذارد .واینهم شماره موبایلش 03115600069 برای
اگاهی بیشترمیتوانید با خودش تماس بگیرید با تشکر ارادتمند کاظمیان   . 

No comments:

آرشیو مطالب