گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Thursday, June 10, 2010

Re: درخواست دو ترانه

درود دوست گرامی‌،

ترانه سیما بینا در این آدرس

http://www.4shared.com/audio/KQDQA7aY/sima_binahavase_sabzegol.html


در مورد ترانه دوم،من نشینیدم که دلکش ترانه‌ای با هایده خوانده باشه.

شاد باشید آرتین


On 9 Jun., 19:57, hosein alidaee <beygho...@gmail.com> wrote:
> پس از سلام خالصانه خدمت تمامی بزرگواران
>
> از محضر دوستان محترم تقاضای دو ترانه قدیمی را دارم .البته اسم هیچکدام
> را نمیدانم ولی مشخصات آن به این شرح است
>
> اولی تصنیفی از عارف با صدای دلنشین خانم سیما بیناکه با شعر (دل هوس
> سبزه و صحرا ندارد ندارد     میل به گلگشت و تماشا
>
> ندارد ندارد
>
> شروع میشود
>
> دومی ترانه ای با اجرای خانم هایده که ابتدا آنرا خانم دلکش خوانده بود و
> با این شعر شروع میشد
>
> (من سایه ای افتاده و لرزانم
>
> من این ترانه دوم را زمانی که اوایل سالهای دهه ۵۰ از رادیو دریا پخش شد
> ضبط کردم و بعد از مدتی
>
> انرا از دست دادم
>
> پیشاپیش از مراحم دوستان گرامی کمال تشکر را دارم.

No comments:

آرشیو مطالب