گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Friday, July 16, 2010

Re: IRAN'S HISTORY تاریخ زیبا و دیدنی ایران

سلام دوستان

این فیلم در ایران تهیه شده و کارگردان آن آقای فرزین رضائیان می‌باشد. نام آن "ایران، هفت رخ فرخ " است.که به انگلیسی میشود

"Iran; seven faces of a civilization" .ساخت آن از سالها قبل شروع شد . در مرحله اول سری دیگری بنام "هفت گوهر ،هفت اقلیم" پدید آمد و بعد فیلم "شکوه تخت جمشید " خلق گردید و سر آخر این فیلم ساخته شد.فیلم دیگری را در یو تیوب بنام شکوه تخت جمشید قرار داده‌اند که تصویر روی جلد آن همان تصویر فیلم اصلی‌ است اما محتوای آن بی‌ ربط و  مزخرف است و هیچ شباهتی‌ به فیلم اصلی‌ "شکوه تخت جمشید " ندارد. لابد میپرسید بنده از کجا این اطلاعات را دارم باید بگویم که حقیر سالها با ایشان همکاری داشته‌ام.

 

با احترام - احمد نیکبخت




From: Mahdi Momeni <mahdi_electronic@yahoo.com>
To: mehdi safinia <mehdisafinia@yahoo.com>; ahmad nikbakht <afnikoo@yahoo.com>; Reza Amir <amir.reza29@yahoo.com>
Sent: Fri, July 16, 2010 9:23:03 PM
Subject: Re: IRAN'S HISTORY تاریخ زیبا و دیدنی ایران

سلام دوست عزیز

خواهش میکنم، یک سری نرم افزارها هست که به شما این امکان رو میده تا بتونین این کار رو انجام بدین. من خودم از orbit downloader استفاده کردم. اما با این حال من فایلها رو برای شما در قالب 7 فایل rar و در 7 ایمیل براتون ارسال میکنم که اولیش با همین ایمیل ارسال میکنم. انشاا... که مورد استفاده قرار بگیره. در ضمن اسم فیلم هم هست Iran, Seven faces of civilization.

 

در پناه خدا



No comments:

آرشیو مطالب