گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Sunday, August 8, 2010

توضیح در مورد ویدئوی مستند در مورد بانو قمرلملوک وزیری و ویدئوی شعر آلزایمر جناب خرسندی که متاسفانه به علت بزرگی‌ فایل ارسال نشد

دوستان گرامی‌ گلها
 
با عرض پوزش از همهٔ دوستان. به نظر می‌رسد که صندوق پیامهای دوستداران گلها توانایی دریافت فایل‌های بزرگ را ندارد. و ویدئوهای ارسالی‌ قابل دریافت برای دوستان نمی‌باشد.متن ایمیل اول را که با ویدئوی ضمیمه برگشت داده شد در پایین ضمیمه کرده‌ام برای اطلاع دوستان عزیزی که به ایشان قول داده بودم، حد اقل تلاش کردم ولی‌ متاسفانه نشد.
با پوزش فراوان
مازیار صدری
 
با عرض ادب فراوان خدمت همگی‌ شما. چندی پیش به دوستان پیامی فرستادم و عرض کردم که اگر مایلند به صفحهٔ " خانهٔ شعر و موسیقی‌ ایرانیان مقیم بریتانیا" در فیس بوک بپیوندند تا بتوانند از ویدئو‌ها و مقالات  فروانی که من و دوستان من در این صفحه قرار داده اند استفاده کنند. چند دوست عزیز به این دعوت پاسخ گفتند و پس از عضویت در این صفحه به من پیشنهاد کردند که برخی‌ از کارهای این صفحه را برای عزیزان گلها  ایمیل کنم تا عزیزانی که به سبب محدودیتها در ایران امکان دسترسی‌ به این صفحه را ندارند بتوانند از این ویدئو‌ها و مقالات استفاده کنند. به عنوان عضوی مخلص از دوستان گلها امروز برای نمونه یکی‌ از این ویدئو‌ها را تقدیم می‌کنم. از نظرات شما بسیار سپاسگزار خواهم شد و در صورتی‌ که دوستان علاقه‌ نشان دهند میتوانم به این رویه برخی‌ از کارها را تقدیم حضورتان کنم.
مخلص همهٔ دوستان گلها
پاینده ایران و ایرانیان
دکتر مازیار صدری
Maziar Sadri on facebook

No comments:

آرشیو مطالب