گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Saturday, September 18, 2010

Re: افتاد مشکلها

سلام  بردوستان گل رادیو گلها 
 
 با پوزش فراوان و خسته نباشید به دوستان هم گروه  من محمذ رضایی  ساکن مشهد هستم وراستش من خیلی کم آپلود می کنم اما برای  بارگذاری (دانلود ) فایلها چه صوتی و چه تصویری مشکلی ندارم . 
البته تلفن من 09151141305 هست برای رفع اشکال نرم افزاری دوستان و راهنمایی لازم -درصورت نیاز- ممنون هستم وبا تشکر دوباره از سروران محترم .
                             کوچیک همه دوستان گروه  محمد رضایی 


2010/9/18 Mohammad Javad Oghba talab <m.j.oghbatalab@gmail.com>
با عرض ادب و احترام
مشکل مطرح شده احتمالا به دلیل مشکلات نداشتن آی پی ولید (واقعی) در ایران است گاهی اوقات افراد مختلفی با یک آی پی از ایران وارد سایت مذکور میشوند و محدودیتهائی برای آنها بوجود میاید . با احترام به نظر میرشد که مدیا فایر میتواند جایگزین بسیار مناسبی برای 4 شیر باشد .
با تشکر

2010/9/17 jafar kazemiyan <mikhak.jk@gmail.com>

با درود فراوان به دوستان عزیز گروه گلها
مدت بیست روز میشود که برای باز کردن سایت 4شیرد دچار مشکل شده ام با پهنای باند 512 نه میتوانم براحتی اپلود کنم ونه دانلود.وهمچنین
دوست عزیزمان اقای اهنگرزاده چندی پیش اعلام فرمودند که برای دانلود از4شیرد دچار مشکل هستند .ومن نمیدانم که دوستان در دیگرشهرهای
ایران هم بهمین مشکل گرفتارند یا خیر؟ دوستی میگفت که این مشکل برای ایران است وجزئی ازبرنامه های تحریمها میباشد .ازدوستان عزیز
تقاضا دارم که برای این موضوع چاره اندیشی کرده وراهی برای خروج از این وضعیت پیدا نمایند.چون هیچ کاری نمیشود کرد .واگرعزیزان
راهی برای دریافت ویا ارسال برنامه ها را میدانند .اظهار نمایند که ازان طریق بتوانیم کماکان چون سابق فعالیتی کنیم .منتظرنظرات دوستان
میباشم .خواهشمندم مساعدت نمایید .با احترام --ارادتمند کاظمیان


No comments:

آرشیو مطالب