گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Friday, September 3, 2010

Re: آهنگهای خانم رویا(رضوان زادهوش) درخواست

درود بر شما

من هم صدا و ترانه‌‌های رویا رو دوست دارم،به نظر من تعدادی از ترانه‌های
رویا جزو ترانه‌های ماند گار هستند.من در آلبوم ترانه‌های ماند گار رویا
تعدادی ترانه در ۴ شرد گذشته ام،و آن ترانه گلپا هم در آلبوم ترانه‌ها و
یاد‌ها هست.

شاد باشید آرتین

آدرس ۴شرد

http://www.4shared.com/dir/wuEEareq/sharing.html

ترانه گلپا

http://www.4shared.com/audio/CoG3WCZj/Golpaki_khabidehki_bidarcheshm.html

On 3 Sep., 02:23, melina hadad <melina_ir...@yahoo.com> wrote:
> www.matinvasahar.blogfa.com
> با سلام
> خدمت دوستان
> من ملینا حدادگر اصفهانی هستم
> اهل اصفهان
> خانم رویا دختر عمه ی بنده میباشند
> ولی متاسفانه نه به ایشون دسترسی داریم نه به آهنگهاشون
> البته چندتا از آهنگهاشون را پیدا کردم که روی وبلاگم هست ولی بقیه را نتونستم به
> دست بیارم لطفا هر کدوم از دوستان داره برام ایمیل کنه
> ازتون بینهایت سپاسگذارم
> در ضمن
> من یه نوار کاست داشتم که آقای گلپا و خانم مهستی با هم اجرا کرده بودند به نام شاه
> بیدار
> آقای گلپا میخونه(کی خوابیده کی بیدار) خانم مهستی میخونه تو باید بدانی که خود
> کوروش دیگری شهریارا
> لطفا هر کی این آهنگ را هم داره برای من ایمیل کنه
> ممنون از محبت همتون
>  www.matinvasahar.blogfa.com

No comments:

آرشیو مطالب