گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Thursday, October 7, 2010

ترانه بسیار زیبای"مهربان شو"با صدای جاودانه الهه


 

بانو الهه

« ترانه زیبای مهربان شو(ای رقیب اگر یار او شدی)با صدای بانو الهه»(Mp3Mp3)

ترانه سرا: سیمین بهبهانی

آهنگساز: حبیب اله بدیعی

اجرا شده در گلهای رنگارنگ 566

 

 

ای رقیب اگر یار او شدی همچو من مهربان شو        *****      ترک او مگو در وفای او یک دل و یک زبان شو

آنکه همچو جان می پرستمش،  آرزوی تو دارد        *****      آنکه بسته ام دل به موی او  ،دیده سوی تو دارد

ای رقیب اگر یار او شدی همچو من مهربان شو         *****     ترک او مگو در وفای او یک دل و یک زبان شو

چو نشستی  به خانه او،  دگر از او بهانه مجو      *****         به کنارش تو بمان،  که گذشتم من از او

با آن افسونگر      *    چو نوشی ساغر     *   از من یاد آور

آنکه  در پی او، چشم حسرت من خیره مانده به ره       رفت و یار تو شد

آنکه بر دل من مانده داغ غمش      بی خبر ز دلم  غمگسار تو شد

گر چه بودم بسته مویش  ، بهره ز رویش نبردم و رفتم           *****     هستی ام او بود و  به دستت هستی خود رو سپردم و رفتم

 

ای رقیب اگر یار او شدی همچو من مهربان شو       *****     ترک او مگو در وفای او یک دل و یک زبان شو

 

 
   

 

 
 

No comments:

آرشیو مطالب