گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Wednesday, October 6, 2010

ترانه محلی

درود،

اینبار از جنوب ایران ترانه با آهنگ زیبای عذابم مده و با کمی‌ تیز کردن
گوش می‌شه متوجه شد که خواننده چی‌ میخونه،چون به فارسی میخونه اما با
گویشی دیگر.آرتین

متن ترانه

عذابم مده ای گل باغ،کز حجر تو من هر شب بیدار

غمت دلم رو کرده چاک،چاک،و دوریت سخته و دشوار

از عشق تو وقتی‌ کنم یاد،زجر کشم من،زجر بسیار

بگم با د ل خود‌ای داد و بیداد،کاشکی‌ ندیده روی تو رو با د

از بخت قد ا ر،که خون کرده قلب مظلوم

تا کی‌ بشم من خار و بیمار،و نه وصلت به من معلوم

نیش فراقت مثل ماره،عقل در سرم خاطر تو رو داره

تا تو نیائ،من حالم همینه،عشق تو مثل با د زاره

غصه تو رو د ل میباره،دنیای من دنیای تار ه

عزیز من غیرت کسی‌ نیست،امید نامت زنده‌ام یار

دنیای من هیچ لذتی نیست،دائم مریضم و از خود بیزار

http://www.4shared.com/audio/K087l9dn/BandariAzabam_Nadeh.html


------

No comments:

آرشیو مطالب