گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Saturday, October 9, 2010

Re: تصویری روشنک

با سلام به همه گلهای عزیز رادیو گلها
ظرف چند روز آینده شما شاهد کنسرت تصویری سی و هفتمین سالگرد تاسیس رادیو ایران در هتل هیلتون خواهید بود. در این برنامه خاطره انگیز، مرحوم استاد بنان کیک این تولد را میبرند، خانم دلکش چند ترانه میخوانند، آقای ویگن و ستار هم هنرنمایی میکنند. آقای ساسان کمالی نیز مجری برنامه هستند.
علاوه بر آن خانمها روشنک؛ فیروزه امیر معز و آذر پژوهش نیز حضور دارند. شاید برای خیلی از شماها خاطرات دور را زنده کند.
در هر صورت من دارم تلاش میکنم که این فیلم را تبدیل به یک فایل کامپیوتری کنم و در اختیار همه گلها قرار دهم.
منتظر باشید.

با احترام بسیار به همه گلها
شادی دری 

2010/10/7 Shadi Dorr <dorrshd@gmail.com>
جناب آقای کاظمیان
با سپاس از کلیه زحماتی که برای گلهای رادیو گلها متحمل میشوید، ویدیوی کامل این کنسرت وجود دارد. آیا شما نیز آن را در اختیار دارید؟؟
اگر نه، آیا میتوانید اینجانب را راهنمایی بفرمائید که چگونه آن فیلم ویدیویی را تبدیل به یک فایل کامپیوتری نمایم؟؟ چون آن را در اختیار دارم.

با سپاس مجدد
شادی دری

2010/10/6 jafar kazemiyan <mikhak.jk@gmail.com>

جشن 37 سالگی رادیو ایران وخانم روشنک
تقدیم دوستان--ارادتمند کاظمیان


No comments:

آرشیو مطالب