گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Saturday, October 23, 2010

Re: کاش می شد من فراموشت کنم- شعر

 با درود و تشکر از توجه دوستان
شعری که در پاسخ به کار زیبای خانم ستاره ارسال کردم سروده من نیست گمان میکنم از خانم هما میرافشار باشد که در بزم گلپا و هایده
اشعار بسیار زیبایی با صدای خودشان دکلمه میکنند البته همانطور که
دوستمان احتمال دادند این شعر طولانی است وبسیار زیبا که حتما برای دوستان ارسال خواهم کرد اگر این بزم را دوستان دارند لطفا بفرستند

2010/10/21 setareh <seti.ch1@gmail.com>
387.jpg
 

کاش می شد

کاش می شد من فراموشت کنم

یا که همچون شعله خاموشت کنم

کاش می شد می شکستی چون سبو

یا که می شد همچو  می  نوشت کنم

پنجه ای در پنجه های عشق تو

می فکندم تا که مدهوشت کنم

در خیالم بود همچون مرغ عشق

آشیان  در تنگ آغوشت  کنم

در  حریم آرزو   می خواستم

روزی از گلبوسه تن پوشت  کنم

چون " ستاره " سوختم  با  یاد تو

کاش می شد  من فراموشت کنم

ستاره.تهران

 http://sabadesetareh.blogfa.com/



No comments:

آرشیو مطالب