گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Thursday, October 14, 2010

Re: استاد آواز ایران

در حالیکه همه هنر دوستان و هنر دانان و همه آگاهان غمگین از خبر درگذشت بزرگ بانوی آواز ایران هستند وخبر گزایهای معتبر جهان   برنامه های ویژ ه ای برای ایرانی های درون و بیرون مرزی پخش
میکنند مشاهده برنامه  مهوع ودیدن چهره زشت و کثیف مردکی که کاسه گدایی  بدست و دهن عفن خو دش را جلوی دوربین های تلویزیون شناخته شده دولتی گرفته وا قعن چندش آور است.
به امید  روز هائی که مردم ایران بتوا نند هنر مندان ملی و محبوب خودشان را در رسانه های میهن خودشان ببینند و بشنوند.
شاد و پیروز باشید.

2010/10/12 Hojjat Ghahramani <hjtghrmn@yahoo.com>

با درود به یاران رادیو گلها

آیا شما استاد آواز ایران را می شناسید؟

حتما همه می گویید: این که پرسیدن ندارد! استاد شجریان

بنده هم مثل شما همین فکر را می کردم اما امشب به مدد برنامه خبری 20:30 که غیر از حق و حقیقت چیزی نمی گوید!!!!! استاد آواز ایران را شناختم!

داشتم سازم را کوک می کردم که صدای همان خانم مجری که حتما همه با صدایشان آشنایی دارند به گوشم رسید: تجلیل از استاد آواز ایران!

ساز به دست با یک علامت تعجب بزرگ – به اندازه ی یک شاخ که از برخی دروغ ها روی سر آدم می روید – سراغ تلویزیون رفتم و فکر می کردم که عجب! بلاخره توی این مملکت یک مسؤل با درک و جربزه یافت شد که از استاد شجریان تجلیل کند! اما وقتی نزدیک تر رفتم ابتدا با دو لاخ سیبل از بناگوش دررفته مواجه شدم، بعد از اینکه چشمهایم را تنگ کردم و خوب دقت کردم مهِ روی استاد آواز ایران را دیدم! استاد علیرضا افتخاری استاد آواز ایران!

بله عزیزان، از گمراهی به در آیید و بدانید که استاد آواز ایران کسی نیست جز «استاد علیرضا افتخاری»!

خبر این بود که در پی اهانت به خانواده استاد – که البته به هر شکل و صورت این کار بسیار زننده و ناپسند و به دور از انسانیت است – برخی دانشجویان فعال بسیج و غیره و ذالک تصمیم گرفته اند تا با دعوت از استاد و خانواده شان، در یکی از دانشگاه های تهران از ایشان تجلیل به عمل آورند.

خدا را شکر که استاد زمان خویش را درک کردیم و به مرگ جاهلیت نخواهیم مرد!

پاینده و پیروز باشید



No comments:

آرشیو مطالب