گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Monday, October 25, 2010

tashakor

 با درود بسیار به یاران گرامم.امروز با استاد گران سنگ موسیقی سرزمین مان اقای مهندس همایون خرم سعادت گفتگو دست داد ایشان از تمامی یاران گرامی که به گفته ایشان انان را صاحب دل و دانش میدانند بپاس محبت بی دریغ و مهربانی های پیوسته تشکر کردند.همچنین از زحمات دوستان در گرد اوری اثار ایشان نیز تشکر ویژه داشتند.من بسهم خود امیدوارم هنرمندان دیگر ازان نسل طلایی را نیز با کارهای ارزشمند تمامی یاران عضو گروه اشنا کنم .چه بهتر که ایشان تا در میان ما هستند قدرشان را بدانیم و هنر والایشان را ارج نهیم.بی شک اینان تکرار شدنی نیستند.از یاران گرامم که ساکن اصفهان هستند تقاضا دارم ما را از حال استاد بزرگ جلیل شهناز اگاه نمایند.همچنین از استاد حسن کسایی نیز حسب حالی بفرستید.سپاسگزار می شوم.امید دیگرم انکه در اینده نزدیک شاهد کنسرت استاد خرم باشیم.همچنین پس از انکه از کارهای مربوطه فارغ شوند ملاقاتی نیز داشته باشیم.من از ایشان درخواست کردم کنسرت خویش را در محلی که حد اکثر گنجایش افراد را دارد برگزار کنند تا دوستدارانشان بی نصیب نمانند.انشااله  پیگیری میکنیم تا نتیجه حاصل شود.یارانمان که امروز با صفای باطن و قلب های پر مهر درین جمع هستید و داشته های خود را مهربانه در طبق اخلاص تقدیم میکنید بی انکه حضور فیزیکی دیگران را در یافته باشید.براستی که باید بوجود چنین جمعیتی افتخار کرد.
از خلاف امد عادت بطلب کام که من
کسب جمعیت ازان زلف پریشان کردم
پیوسته دلت شاد و لبت خندان باد
فرامرز سمیعی

No comments:

آرشیو مطالب