گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Sunday, November 7, 2010

نوای منی با صدای پوران

تصنیف  نوای منی

شاعر رهی معیری

اهنگساز    علی تجویدی

خواننده   پوران
 l
 
 تنظیم کننده مرتضی حنانه

دستگاه  دشتی

زمان برنامه 5دقیقه19ثانیه


بزرگی برنامه 6.8 مگابایت   

نه همزبانی  نه همنوایی   تا با او بگویم  زعشقت حکایتی
نه مهربانی  نه چاره سازی  تا کنم از سوز پنهانی شکایتی
نوای منی  بینوای  توام  بلای منی  مبتلای توام
 شور مستی  تویی  تویی  نور هستی  تویی  تویی
 
مستم  غباری به کوی تو
سرود منی چنگ وعود منی  وجود منی  تار وپود منی
جام وساقی تویی  تویی   عشق باقی  تویی تویی
منم که مستم به روی تو
من که در دام  هلاک افتاده ام  من که چون اشکی به خاک افتاده ام
  عاشقی دیوانه ای افسرده جانم بیدلی   بیحاصلی بی اشنایم
 من  کیم  درد اشنایی  بی نصیبی  بی نوایی
هر شب افسانه ای دارد  دل دیوانه من   بشنو ای مرغ شب  راز من افسانه من
رهی تا چند  سوزم در دل شبها چو کوکب ها  به اقبال شرر نازم  که دارد عمر کوتاهی




No comments:

آرشیو مطالب