گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Thursday, November 18, 2010

راهنمایی کنید

با گرمترین درودها
یکی از یاران عزیز گلها برای من ایمیل زده و مجموعه ای از گل های سبز را درخواست نموده است
تصور میکنم ایشان میخواسته به گروه دوستان گلها ایمیل بفرستد اما چون ریپلای بوده، فقط برای من رسیده
بهرحال از شما عزیزان و بزرگواران درخواست مساعدت و راهنمایی به این دوستمان را دارم
آیا از آرشیو سایت گروه میتواند همه را گردآوری کند؟
یا راه سریعتری هست؟
خواهش میکنم ایشان را راهنمایی کنید
با محبت و قدردانی از همگی شما
تندرست باشید و همیشه پیروز
ستاره.تهران
 
23153fxm5k10y3e.gif

---------- Forwarded message ----------
From: parviz p
Date: 2010/11/18
Subject: Fw:
سلام سلامی مجدد ممکن است خواهش کنم مجموعه ای یا تعدادی از گل های برگ سبزرا ارسال دارید مخصوصاً شماره  هایی از  135  لغایت 150 من جز تشکر و عرض ارادت چیز دیگری ندارم عرض کنم
 
با تشکر فراوان

No comments:

آرشیو مطالب