گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Tuesday, November 23, 2010

الهه،قرص میسیدن

درود

روانش شاد،تنوع در ترانه‌های الهه چشمگیره،در بین این ۳۱۰-۳۱۵ ترانه که
من از الهه دارم،از همه چیز و همه کس سخن گفت.

از روزها،ماه ها...

ترانه های،بهار،پائیز،هفته به هفته،شب،برف میاد،باران،نوبر بهار،ماه
من....

در بار ه حیوانات

،ترانه‌های چلچله،قناری،کبوتر من،موش و گربه،غزال زیبا،

از اشخاص

ترانه های،به یاد قمر،عمو وردی گله دار،رعنا،لیلی ,جمیله یکه سوار،...

چند ترانه از عارف قزوینی

ترانه‌های میهنی...

ایران من،بیستون

ترانه‌های خارجی‌ برگردان به فارسی

بانگ بانگ،قصه عشق،افسانه برگ ها....

ترانه‌های با صدای زیر اپرایی

خوب من،صیاد،سوز و ساز،خاموش مرغ سحر.آری،خواهم شوی،از تو باشد هستی‌ من
..

ترانه‌های دو صدایی با بسیاری از خوانندگان

ویگن،عارف،کورس سرهنگزاده،داریوش رفیعی،ایرج،منوچهر،سالک،یاسمین...

ترانه‌های مردمی

ای یارم بیا،گیسو طلا،به کجایی نازنینم،ناز داری،ز سفر آمدی....

و حتی این ترانه در بار دارو

ترانه قرص میسیدن


براستی اینهمه تنوع جای ستایش دارد.آرتین

http://www.4shared.com/audio/zz0Lrum-/ElaheGhorse_Misidon.html

-----------

No comments:

آرشیو مطالب