گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Sunday, November 7, 2010

تصنیف بخت بیدار با صدای مخملی استاد بی بدیل بنان

 درود بر دوستان

تصنیف بخت بیدار

خواننده  بنان

 شاعر اسماعیل نواب صفا

اهنگساز اکبر محسنی

دستگاه  شور

زمان برنامه 7دقیقه33ثانیه

  

بخت بیدار منی
حسن گلزار منی
منم که رام توام
اسیر دام توام
ای روی تو بهشت من
عشق تو سرنوشت من
بازا   بازا  بازا
توگل زیبای منی
می من مینای منی
بخدا ای ماه درخشان روشنی شبهای منی
سحر امید منی مه من خورشید منی
بخدا ای جلوه هستی زندگی جاوید منی
ای جان شور تو کو ای دل نور تو کو
ای مه مهر ووفای تو کجا شد
بی ان سلسله موبا من قصه مگو
دل خواهان بلاشد چه به جا شد
بی شکیب ودل داده منم
بی نصیب وازاده منم
چون بی دلارامم تو صبر و ارامم
باشد چون افسانه اغاز وانجامم 
بازا  بازا  بازا
توگل زیبای منی
می من مینای منی
بخدا ای ماه درخشان روشنی شبهای منی
سحر امید منی مه من خورشید منی
بخدا ای جلوه هستی زندگی جاوید منی
بازا  بازا  بازا        
 سعیدپور

No comments:

آرشیو مطالب