گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Sunday, November 21, 2010

یا دش به خیر

هزاران سال با حسرت نشستیم
بدو پیوستیم و از خود گسستیم
ولیکن سرگذشت ما این سه حرف است
تراشیدیم.پرستیدیم..شکستیم
سلام ..من هم عضو کوچکی در سایت
زیبای رادیو گتها هستم و به دلیل مشغله
زیاد چند روزی یکبار ایمیل هایم را می خوانم
و از خواندن نوشته های ایمیل های دوستان
به خصوص از نوشته های سرکار خانم ستاره
لذت می برم..گاهی به مطالبی برمی خورم که
موجب آزارم می شود..مثلا یکی از دوستان مطلبی
در مورد آقای افتخاری نوشته بود و به او توهین
کرده بود..شاید کاری که این هنرمند کرده مورد
پسند ما نبوده اما ما باید یاد بگیریم که به عقاید
مخالف احترام بگذاریم و عقیده یک فرد باعث
نشود که هنر او را نا دیده یگیریم و کاری را
که سالها قبل با زنده یاد مرضیه به خاطر عقایدش
کردیم امروز با افتخاری ها بکنیم..بلکه بکوشیم با
رفتار درست خود به این اشخاص بفهمانیم که که در
آسمان میلیون ها ستاره وجود دارد ولی یکی خورشید
می شود و در آسمان هنر یکی استاد شجریان می شود
چون خود را به دربارها نمی فروشد و صدای خس و
خاشاک می شود و درسن هفتاد سالگی همچنان
محبوب القلوب است..دوستان عزیز هنرمندان اگر
در فقر مطلق هم باشند باز هم هنرمند هستند و آنچه
می تواند به آنها کمک کند معرفی آنهاست و مطرح
کردن هنر آنهاست و ارزش نهادن به هنر آنهاست
در این زمانه که زبان و فرهنگ ما حتی از سوی
خودی ها مورد هجوم قرار گرفته و میگویند که
درجهنم به زبان فارسی صحبت می کنند
آیا بهتر نیست که به جای ایراد گرفتن از هم
با هم باشیم و به دشمنان فرهنگ و تمدن ایرانی
بگوییم که ما با هم هستیم و چو ایران نباشد
تن من نباد..من یک آرشیو ناقص موسیقی
دارم و حاضرم اگر دوستان چیزی لازم دارند
بفرمایند اگر داشته باشم بی هیچ چشم داشتی
تقدیم خواهم کرد..با آرزوی سلامتی..م ن

No comments:

آرشیو مطالب