گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Monday, November 8, 2010

Fw: هوسباز - شعر- ستاره.تهران

ستاره عزیز احساس لطیف تان زیبا وستودنی است واشعارتان پراز حس سرزندگی است .امیدوارم همیشه پایدار باشید





 
 

--- On Wed, 11/3/10, setareh <seti.ch1@gmail.com> wrote:

From: setareh <seti.ch1@gmail.com>
Subject: هوسباز - شعر- ستاره.تهران
To: "golha" <friends-of-radio-golha@googlegroups.com>
Date: Wednesday, November 3, 2010, 11:04 PM

365.jpg
 
 

پشیمانم  پشیمانم  پشیمان

پشیمان از نگاه وعشق و مستی

گناه بعد مستی را چه گویم!؟

امان از دست این  زیباپرستی

**

پشیمانم از این افسونگریها

به لبخند و نگاه و در صدایم

به هر شیوه که میشد عاشقی را

فکندم عاقبت در زیر پایم

**

چه سود از صید دلهایی که کردم

چه سود از اینهمه دلبستگی ها

نمیخواهم یکی را از هزاران

گریزانم از این وابستگی ها

**

تو هم ای مرغک باغ امیدم

کنون از بند عشق من رها شو

نمیخواهم تو را دیگر ببینم

برو از پیش من، از من جدا شو

**

سر آمد آن نگاه  دلنشینم

که من میدوختم بر چشم مستت

سر آمد آن شراب بوسه هایی

که بخشیدم به کام می پرستت

**

تو را ای خوب من، ای بهترینم

اگر چه اندکی بیتاب کردم

پس از آنی که افتادی بپایم

دگر از عشق خود سیراب کردم

**

کنون بس کن  برو ای نازنینم

تمام عشق من آن یک نفس بود

مرا از خاطراتت محو گردان

تمام آنچه کردم یک هوس بود

**

تو را ای عشق تازه، کهنه کردم

نمی گیرم تو را در تنگ آغوش

نمیبخشم به تو کامی دگر بار

فراموشم بکن  آری فراموش

**

تو ای نام دروغینت دل انگیز

حلالت باد  آن گلبوسه هایم

گناه از من نبود  این کار دل بود

چه سازم با دل زود آشنایم

**

کنون راهم جدا خواهدشد از تو

که تو خود جوهر ماندن نداری

هوسبازم بخوان "آیینهء عشق"!

تو هم خود یک هوسبازی، آری

**

درودی بود و شد هنگام بدرود

خداحافظ خداحافظ هماره

"ستاره" بیش یا کم، میدرخشد

نیازی نیست بر تو  ماهپاره !

ستاره.تهران

http://sabadesetareh.blogfa.com/



No comments:

آرشیو مطالب