گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Friday, November 19, 2010

Re: گل های تازه 137

درود

50 سالست در کار جمع آوری آثار موسیقی ایرانی و ترجیحآ اصیل و سنتی هستم . در این

مدت چه بسیار شبها که نخوابیدم وچه بسیار که خانه شخصی داشتم ولی بعلت کمی فضا یک خانه حد اقل 3 یا 4 خوابه هم اجاره میکر دم که ریلها و نوارهای موسیقی خود را جا دهم – بهای قبض برق با توجه به 2 کولر گازی که آرشیو مرا خنک نگهمیداشت با نرخ حالا بیش ازیکماه حقوقم میشد . تا بالاخره و خلاصه با همگانی شدن کامپیوتر و بوجود آمدن برنامه های کامپیوتری کار من در نگهداری آنچه جمع کرده بودم خیلی کمتر شد ولی تبدیل به ام-پی-تری با توجه به حجم موسیقیها خیلی گرفتاری بزرگی بود اما بخاطر علاقه  زیادی که به موسیقی ایران (زنده باد ایران) داشتم  اهمیت ندادم و ماهها وقت و خواب خود را صرف کردم تا هم اکنون که به حدود پانصد گیگا بایت موسیقی موجود در آرشیو رسیدم.

واز مدتی قبل با دزدان موسیقی روبرو هستم که تنها قادرند مشخصات آهنگ را عوض کنند                                   و آنرا قالب کنند باکیفیتی چند برابر کمتر و مشخصاتی نا جور بگذریم مدتهاست از اینکه موسیقیهای جمع آوری شده را به عزیزان علاقمند تقدیم کنم اعلام آمادگی نموده ام اما همین موسیقی را که با خوشروئی و کمال ادب تقدیم اهل موسیقی میکنم میگیرند و با آن کسب درآمد نا مشروع و کسب شهرت میکنند آنهم نه اینکه از  بنده با احترام دریافت کنند بلکه با دزدی و بدون اطلاع صاحب آن ...................................

قضیه از اینقرار است که شخص ساده لوحی ( آقای سام دلیری ) که جوان صاف و ساده و بی غل و غشی است نزد من آمد و حدود 2 ترابایت موسیقی ایرانی و شو ایرانی و خارجی و فیلمهای  روز و خیلی قدیمی گرفت . مقداری از جمله ام-پی – تری ها را روی یک هارد 500 به مشهد جهت آقای کاظمیان پست میکند بدین منظور که ایشان مقداری ام – پی – تری – ار ایرج یا دیگری برایش اضافه کند – این آقای کاظمیان سنشان بیش از 65 سال است و ایشان موسیقیهای ام – پی –تری را از هارد ایشان و بدون اجازه سرقت میکند و ماههاست که با عنوان تعلق به خودش گاهی در سایت میگذارد و به خواستاران میفروشد و با آنکه بنده و جناب آقای سعید پور و دخترم فرشته بارها کنایه زده ایم و خواهش کرده ایم که چنانچه دست نگهدارد کوتاه میآئیم توجه نکرد و بفروش ادامه داد – من 4 سالست که عضو سایت نیستم علتش همین افراد سود جو و سوء استفاده چی بوده است  . 

وحالا مایلم تمام این موسیقیها را به تمام عزیزانی که اهل موسیقی هستند یکجا تقدیم کنم تصمیم دارم دکان موسیقی دزدان و موسیقی فروشان را تخته کنم بهمین علت از عزیزانی که مایلند این موسیقیها یا جزئی از آنها را تصاحب کنند خواهش میکنم تائیدیه یکی از بزرگان همین سایت را اخذ نموده و یک هار دیسک تهیه و ارسال نمایند و آنر پس از 48

ساعت پرشده تحویل بگیرند – جزئیات را جناب آقای سعید پود یا جناب مهندس بابائی مشخص میفرمایند – بنده عضو این گروه نیستم و از اشتراک دیگری استفاده میکنم – باتقدیم احترام – ارادتمند – هنردان

--- On Fri, 11/19/10, Majnoon <shahin67t@gmail.com> wrote:


From: Majnoon <shahin67t@gmail.com>
Subject: Re: گل های تازه 137
To: shahin67t@gmail.com, f_akhtari79@yahoo.com
Cc: nasserforoughi@yahoo.com, friends-of-radio-golha@googlegroups.com
Date: Friday, November 19, 2010, 6:05 PM

با درود بر فرشته گرامی و دیگر همراهان گروه

گرچه از خواندن این ایمیل بسیار ناراحت شدم، اما سپاسگزارم از اطلاع رسانی شما.

افسوس از این همه سو استفاده ...

جا دارد تا در اینجا درودی هم بر جناب هنردان عزیز بفرستم و از همه زحمت هایی که برای گروه کشیده اند و به خصوص ترانه هایی که برای بنده ارسال کردند؛ سپاسگزاری کنم. براستی که جای آقای هنردان در گروه بسیار خالی است.

امیدوارم تا هر چه زودتر پیام ایشان را در رابطه با سو استفاده ها در گروه ببینیم ؛ تا آن زمان گوش سپردن به آهنگهای ارسالی به گروه، کاری است بس دشوار !

با احترام،

مجنون

 

 

2010/11/18 fereshteh akhtari <f_akhtari79@yahoo.com>
جناب آقای فروغی
یادآوری نام آقای مهندس هنردان و عنوان اجازه ایشان نشاندهنده بزرگواری خود شما است و شایستگی شما را به احترام وتوجه نشان میدهد - با تاسف این روزها مخصوصا همین دوسه ماه اخیر صدها آهنگ که توسط شخص آقای هنردان با صرف وقت و بیخوابی و دوندگی تهیه شده بدون خواست ایشان و بعضی آهنگها مخصوصا در لج ایشان دست بدست گشته و معامله شده تعدادی را همه روزه بعنوان شانزدهمین و هفدهمین و چندمین تکنواز یا چندمین اثر زمان قاجار توسط اشخاصی مدعی موسیقی در سایت قرار میگیرد و کوچکترین نامی از وی نیست این موسیقیها تا آنجا که من اطلاع دارم بدون هرگونه چشمداشت یا حتی بدون انتظار تشکر در اختیار خیلی از دوستان قرار گرفته که یکی درجهت کسب شهرت و شخصیت و دیگری در جهت کسب درآمد و یکی هم در جهت سوئ استفاده های دیگر بکار برده است - بزودی نام این اشخاص و نوع سوء استفاده توسط خود ایشان اعلام میگردد - با سپاس - فرشته


From: nasser foroughi <nasserforoughi@yahoo.com>
Subject: Re: گل های تازه 137
To: behkhoo@googlemail.com
Cc: friends-of-radio-golha@googlegroups.com
Date: Wednesday, November 17, 2010, 10:40 PM

عاشقان  گلها

هنردوستان گرامی  سلام

در سری برنامه  های  گلهای تازه دو برنامه با شماره 137 وجود دارد

هر دو برنامه با اعلام مشخصات میباشند

1 – برنامه با صدای جناب شهیدی در چهار گاه

2 – برنامه با آوای روانشاد محمودی خوانساری در بیات ترک ( به احتمال زیاد)

 در گنجینه گلها وسایر سایتها اشاره ای به فایل دوم نشده است

مشخصات فایل دوم بشرح زیر میباشد

آواز    محمودی خوانساری

ویلن    اسد اله ملک

سنتور  منصور صارمی

ضرب امیر ناصر افتتاح

شعر اواز از حافظ با مطلع "دوستان فصل گل آن به که به عشرت کوشیم "

زمان  حدود 25 دقیقه

بزرگی فایل   حدود18  مگا بایت

 

این برنامه برای تکمیل بایگانی دوستان با اجازه جناب هنردان در آدرس زیر گذاشنه شد

با امید به قبولی این هدیه کوچک

بدرود

ارادتمند   ناصر فروغی http://www.4shared.com/account/dir/7369170/e3e52079/sharing.html?rnd=82



From: saboktakin Behkhoo <behkhoo@googlemail.com>
To: friends-of-radio-golha <Friends-of-Radio-Golha@googlegroups.com>
Sent: Tue, November 16, 2010 3:43:00 PM
Subject: گلهای تازه 137

درود بر هم میهنان گرامی

مدتهاست در جستجوی گلهای تازه برنامه 137 با شادروان محمودی خانساری هستم
آیا از دوستان این برنامه را در آرشیو خود دارند؟
به هرگونه ای که هست , با اعلام برنامه یا بدون اعلام برنامه , کامل یا پاره , با خش یا با پَستی های صدا برداری نواری و گرامافونی
خیلی خوشحال می شوم اکر آنرا در اینترنت بگذارید

پاینده باشید
بهخو




No comments:

آرشیو مطالب