گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Tuesday, November 23, 2010

Re: سپاس از بزرگ انسانی با نام ایرج هنردان

درود،
 
یادش به خیر در حدود دو سال پیش در این گروه دوستان عزیزی در کنار ما بودند.
همراه با دوستان پیشکسوت این گروه ارادت خود را خدمت آقایان هنردان، علی سیلابی، موریس، یگانه و سرکار خانم رویا تجدید می نمایم.
اگر چه این دوستان گروه را ترک کرده اند، ولی به عنوان پیشکسوت گروه همیشه در خاطر ما خواهند ماند.
 
امیدوارم روزی موسیقی ایرانی جایگاه خود را در رسانه های متعلق به مردم پیدا کند تا نیازی به رد و بدل شدن برنامه ها روی دیسک نباشد.
بیاییم همه هم و غم خود را مصروف گسترانیدن موسیقی ایرانی نماییم و در این دوران که جوانان میهن شدیدا نیاز به موسیقی فاخر ایرانی دارند کدورتها را به گوشه ای بگذاریم.
 
البته این به معنی تایید حرکات منفی و فردی نیست، اما مشکل اصلی را از یاد نبریم که همان گستردن عطر گلها در هر خانه ایرانی است.
برنامه های گلها حتی اگر از دست سودجویان هم وارد تعداد بیشتری از خانه های ایرانیان و در ذهن و خاطره کودکان ما بشوند، بهتر از آن است که بعضی از کودکان این مرز و بوم از شنیدن آنها محروم شوند.
 
 
ارادتمند،
احمد مختاری فرد 
 

Sent: Tuesday, November 23, 2010 4:59 AM
Subject: Re: سپاس از بزرگ انسانی با نام ایرج هنردان

نام این اثر یگانه مرغ شباهنگ است و بسیار زیباست. از فرصت استفاده کنم وبا آقای هنردان  تجدید ارادت نمایم که حق بزرگی بگردن این گروه فرهیخته دارند و نام و خاطره ایشان و موریس و سرکار خانم رویا و سیلابی و یگانه و  ....  بسیاری از پیشگامان این گروه همیشه پاینده است و قدردان زحمات ایشان هستیم
شاد زی تندرست و کامروا
محسن سلیمانی

2010/11/19 mohsen saeedpour <mohsan.saeedpour@gmail.com>
به یاد دوست

---------- Forwarded message ----------
From: iraj honardan <honardan@yahoo.com>
Date: 2008/8/20
Subject: Re: سپاس از بزرگ انسانی با نام ایرج هنردان
To: IRAJ HONARDAN <HONARDAN@yahoo.com>, mortezajohari@yahoo.com
Cc: doostan radiogolha <FRIENDS-OF-RADIO-GOLHA@googlegroups.com>


جناب آقای جوهری
این کوچکترین کاری بود که میتوانستم انجام دهم و در خور اینهمه لطف و محبت نیستم - از لطفتان سپاسگزارم - برای اطلاع عزیزان رادیو گلها عرض میکنم که جناب جوهری تا سال 1354 در رادیو تلویزیون ملی ایران کار میکردن و علاوه بر کار اصلی خواننده توانائی هم بودند که فک میکنم یکی دوتا از آثارشان را دارم که حتما پیدا میکنم و تقدیم مینمایم - ایشان مدتهاست که با کل خانواده مقیم سان دیه گو امریکا هستند که من آرزوی توفیق ایشان را دارم این موسیقی هم تقدیمشان - بدرود تا درودی دوباره - هنردان

--- On Wed, 8/20/08, Morteza Johari <mortezajohari@yahoo.com> wrote:
From: Morteza Johari <mortezajohari@yahoo.com>
Subject: سپاس از بزرگ انسانی با نام ایرج هنردان
To: "IRAJ HONARDAN" <HONARDAN@YAHOO.COM>
Cc: "doostan radiogolha" <FRIENDS-OF-RADIO-GOLHA@GOOGLEGROUPS.COM>
Date: Wednesday, August 20, 2008, 9:04 AM

جناب اقای ایرج هنردان   بزرگ مرد محبت و مهربانی
نمیدانم با چه زبان امتنان خود را تقدیم حضورتان نمایم
 
زنده یاد محمودی خوانساری ترانه ای از ساخته های شادروان
اسداله ملک در سی و اندی سال پیش خوانده با مطلع این شعر
 
بدورانی که شد قحط صفای دلها   چراهردم نگویم من خدا خدا
 
جناب هنردان عزیز باور داشته باشید بخاطر کرم شما نیست
که مجذوب گشته ام بلکه احسان بیش از حد شما مرا داغ و گرم
نمود و مدت ها بود که طعم محبت را باین شیرینی نچشیده بودم
پس حق میدهید که با کلماتی  نه چندان درخور, سپاس خود را
تقدیم دارم   با احترام و ارادت قلبی   مرتضی  جوهری    




No comments:

آرشیو مطالب