گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Sunday, November 7, 2010

Re: هنر خوار شد

با درود به جناب قهرمانی و دیگر یاران گروه.ایشان حرف بسیار مستدل و منطقی را مطرح کردند.بنده هم  در امتثال امر دوستان که داوری خواسته بودند مراتب را بشکل کامل شرح دادم.با اشنایی که با روحیه هنرمندان عزیز کشورمان دارم هرگونه اقدام مالی را صلاح نمیبینم مگر انکه بودجه تا انجا تکافو کند که بنایی ساخته شود  و این سرا نام هنری موسیقایی پیدا کند.در غیر این صورت با تمامی اعتقادی که به پاکی نیت یاران گرامی دارم هر گونه اقدام ازین دست را عبث و بیهوده می پندارم
اقای قهرمانی خواهشی منطقی کردند و منطق ایشان قویا مورد تایید هنرمندان سرزمین ما است.ترانه ای را دوست دارید.نوار یا سی دی ان در بازار موجود است.بروید و بخرید.این گونه است که به شخص مورد علاقه تان کمک میکنید. ایا این درست است که من ترانه ای را دانلود کنم و سپس برای حمایت از هنرمند مورد علاقه ام بحساب بانکیش پول بریزم؟میگویند در مثل مناقشه نیست.همین سریال قهوه تلخ که این روزها در بازار سرو صدا کرده را مثال میاورم که فارغ از جنبه های حاشیه ای که کار اقای مهران مدیری بد است یا خوب و این اثر چگونه تهیه شده و هر چند و چون دیگر این بابا در اول هر قسمت به قسم و ایه رسیده که جان من دانلود نکنید.در خانه دوستی صحبت از ان شد با افتخار فرمودند:پسر من کامپیوتر میخواند تمام  قسمتها را دانلود کرده است.به او گفتم شما که کارهای اقای مدیری را دوست داری ایا متوجه شدی این هنرمند محبوب تو چه خواهشی از شما ها بخصوص کرده.گفت چه خواهشی؟ گفتم اینکه دانلود نکنید.فرمودند چرا شنیدم ولی خوب جوانند دیگر دوست دارند.گفتم شما که پدر ایشان هستید اگر جلودار فرزندت نیستی برو و یک نسخه ازان را بخر.خواستی تماشا کنی سی دی خودت را تماشا کن.این جور دوستی را عوام میگفتند دوستی خاله خرسه(من البته در ابتدا عرض کردم در مثل مناقشه نیست خدای نکرده به تشریف محترم دوستان گرد ملالی ننشیند.صحبت هم عام است و شخصی نیست)یا اصولا این چه کاری است دوست نازنینم؟
بهر روی من از سر مهر و ارادت قلبی که به تمامی عزیزان دارم.مطالبم را خالصانه و بی هیچ روی و ریا مطرح میکنم چه با تمامی مهری که یاران گرام مبذول داشته اند.نه فرصتی دارم که بکار اجرایی برسم و نه از نظر ارادت و ارتباطی که با هنرمندان بواقع بی جانشین دارم ورود بچنین صحنه ها را صلاح می بینم.البته یاران گرامم خود مصلحت خویش را بهتر میدانند.نه بر من است که تکلیفی کنم و نه جایگاهی که خیر و شر را تشخیص کنم.از من سئوالی فرمودید و داوری خواستید و من نیز نظر خویش را گفتم
با امید سلامتی و بهروزی برای تمامی یاران گرامم.پیوسته دلت شاد و لبت خندان باد
فرامرز سمیعی

 


From: Hojjat Ghahramani <hjtghrmn@yahoo.com>
To: Ali Reza Shiravani <a.shiravani@yahoo.com>
Cc: friends-of-radio-golha@googlegroups.com
Sent: Sun, November 7, 2010 12:34:46 AM
Subject: Re: هنر خوار شد

ما ز یاران چشم یاری داشتیم
خود غلط بود آنچه می پنداشتیم

From: Ali Reza Shiravani <a.shiravani@yahoo.com>
To: hjtghrmn@yahoo.com
Sent: Sat, November 6, 2010 9:57:42 PM
Subject: Re: هنر خوار شد

به هنرمندان توصیه میکنم بیشتر به فکر آینده باشند تا
  .....یلا لی تلالی هنرمند باید هنرمند بتمام عیار باشد هنرمندان بیشماری رو میشناسم که خیریه هم دارند و کسانی رو هم میشناسم که فقط دنبال عیش و نوش بودند و الآنهم   ...........دنبال جمع کردن صدقه و
From: Hojjat Ghahramani <hjtghrmn@yahoo.com>
To: mohsan.saeedpour@gmail.com
Cc: friends-of-radio-golha@googlegroups.com
Sent: Saturday, November 6, 2010 4:57:40
Subject: Re: هنر خوار شد

با درود به یاران رادیو گلها
بنده طی پیامی که یکی از دوستان ارسال داشته بودند و به معرفی آلبوم "هی فلانی" پرداخته بودند سر از وبلاگ دل زنده ها در آوردم و چون در آنجا با آلبوم هایی از اساتید موسیقی مانند استاد شهناز و کیوان ساکت و سینا سرلک و ... مواجه شدم که برای دانلود گذاشته شده بود، چنان از این کار ناپسند و ناجوانمردانه چنان متاثر شدم که مطلبی را تحت عنوان "هنر خوار شد ..." برای عزیزان رادیو گل ها ارسال داشتم اما متاسفانه دوستان به جای آن که منظور بنده را دریافت کنند به قول جناب عبدالله بیگی تمام حواس خود را روی استاد شهناز و جمع آوری کمک های مالی برای دیگر اساتید معطوف ساختند، تمام حرف بنده این است "دانلود نکنیم" تنها همین
از ارسال آثاری که نسخه اصلی آن در بازار موجود می باشد خودداری نماییم تا به هنر این مملکت کمک کنیم، و همچنین دانلود نکنیم بلکه نسخه اصلی آثار را تهیه کنیم، این امر خود بهترین و آبرومندانه ترین و شریف ترین و بی ریا ترین کمک به این عزیزان و هنرمندان است، در بسیاری از وبلاگ ها می توانید ببینید که چگونه آثار استاد شجریان برای دانلود گذاشته شده است که این خود جای بسی تاسف و تاثر دارد، اگر آلبومی را تهیه کردیم به معرفی آن بپردازیم نه اینکه آن را به بهانه گسترش موسیقی در اختیار دیگران قرار دهیم
در پایان از همه عزیزان تقاضا دارم بیایید تا با پرهیز از دانلود کردن آثار و خریداری نسخه اصلی آن ها از هنرمندان و هنر این مرز و بوم حمایت کنیم
پاینده و پیروز باشید 


From: mohsen saeedpour <mohsan.saeedpour@gmail.com>
To: friends-of-radio-golha@googlegroups.com
Sent: Fri, November 5, 2010 12:03:48 PM
Subject: هنر خوار شد

درود بر دوستان 
هنرمندان روح  بسیار لطیف وشکننده ای دارند وهر انسانی غرور دارد ایا  فکر میکنید هنرمندان این سرزمین که همواره مظلوم واقع شده اند وهیچگونه حمایتی از انان واثار انان نمی شود  نیازی به جمع اوری اعانه دارند؟

بزرگواران ومهربانان راههای بهتری برای حمایت از این مظلومان تاریخ وجود دارد وان تهیه اثار موجود  در بازار ودر اختیار قرار دادن  بین دوستدران ان می باشد . هر کسی در هر کجای این جهان پهناور میتواند با هر بضاعتی نسبت به تهیه اثار موجود اقدام وانرا با سخاوت  بین  دوستداران پخش نماید با این کار هم اثار این هنرمندان در دسترس همگان قرار خواهد گرفت وهم موسیقی مهجور مانده اصیل گسترش خواهد یافت وهم  بخشی از منافع مالی ان اثر بطور غیر مستقیم بدست هنرمندان میرسد وهم یک کار فرهنگی در جامعه صورت پذیرفته بدون اینکه کوچکترین بی حرمتی به کرامت انسانی انان شود
 
با احترام به نظر همه عزیزان وبزرگواران که اعتقاد  وایمان دارم از سر مهر ومهربانی است


با سپاس سعیدپور

 




No comments:

آرشیو مطالب