گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Saturday, November 20, 2010

Re: تقدیم آلبوم

با درور بسیار.
استاد  ارجمند جناب آقای سعید پور  در صورت امکان اعضا و دوستداران رادیو گلها و همه هنر دوستان را مطلع فرما ئید.
ما در مو رد آقای کا ظمیان چنین نمی پنداشتیم. آیا واقعیت دارد؟ با احترام. ایرج پیرسرا

2010/11/20 fereshteh akhtari <f_akhtari79@yahoo.com>

درود

50 سالست در کار جمع آوری آثار موسیقی ایرانی و ترجیحآ اصیل و سنتی هستم . در این

مدت چه بسیار شبها که نخوابیدم وچه بسیار که خانه شخصی داشتم ولی بعلت کمی فضا یک خانه حد اقل 3 یا 4 خوابه هم اجاره میکر دم که ریلها و نوارهای موسیقی خود را جا دهم – بهای قبض برق با توجه به 2 کولر گازی که آرشیو مرا خنک نگهمیداشت با نرخ حالا بیش ازیکماه حقوقم میشد . تا بالاخره و خلاصه با همگانی شدن کامپیوتر و بوجود آمدن برنامه های کامپیوتری کار من در نگهداری آنچه جمع کرده بودم خیلی کمتر شد ولی تبدیل به ام-پی-تری با توجه به حجم موسیقیها خیلی گرفتاری بزرگی بود اما بخاطر علاقه  زیادی که به موسیقی ایران (زنده باد ایران) داشتم  اهمیت ندادم و ماهها وقت و خواب خود را صرف کردم تا هم اکنون که به حدود پانصد گیگا بایت موسیقی موجود در آرشیو رسیدم.

واز مدتی قبل با دزدان موسیقی روبرو هستم که تنها قادرند مشخصات آهنگ را عوض کنند                                   و آنرا قالب کنند باکیفیتی چند برابر کمتر و مشخصاتی نا جور بگذریم مدتهاست از اینکه موسیقیهای جمع آوری شده را به عزیزان علاقمند تقدیم کنم اعلام آمادگی نموده ام اما همین موسیقی را که با خوشروئی و کمال ادب تقدیم اهل موسیقی میکنم میگیرند و با آن کسب درآمد نا مشروع و کسب شهرت میکنند آنهم نه اینکه از  بنده با احترام دریافت کنند بلکه با دزدی و بدون اطلاع صاحب آن ...................................

قضیه از اینقرار است که شخص ساده لوحی ( آقای سام دلیری ) که جوان صاف و ساده و بی غل و غشی است نزد من آمد و حدود 2 ترابایت موسیقی ایرانی و شو ایرانی و خارجی و فیلمهای  روز و خیلی قدیمی گرفت . مقداری از جمله ام-پی – تری ها را روی یک هارد 500 به مشهد جهت آقای کاظمیان پست میکند بدین منظور که ایشان مقداری ام – پی – تری – ار ایرج یا دیگری برایش اضافه کند – این آقای کاظمیان سنشان بیش از 65 سال است و ایشان موسیقیهای ام – پی –تری را از هارد ایشان و بدون اجازه سرقت میکند و ماههاست که با عنوان تعلق به خودش گاهی در سایت میگذارد و به خواستاران میفروشد و با آنکه بنده و جناب آقای سعید پور و دخترم فرشته بارها کنایه زده ایم و خواهش کرده ایم که چنانچه دست نگهدارد کوتاه میآئیم توجه نکرد و بفروش ادامه داد – من 4 سالست که عضو سایت نیستم علتش همین افراد سود جو و سوء استفاده چی بوده است  . 

وحالا مایلم تمام این موسیقیها را به تمام عزیزانی که اهل موسیقی هستند یکجا تقدیم کنم تصمیم دارم دکان موسیقی دزدان و موسیقی فروشان را تخته کنم بهمین علت از عزیزانی که مایلند این موسیقیها یا جزئی از آنها را تصاحب کنند خواهش میکنم تائیدیه یکی از بزرگان همین سایت را اخذ نموده و یک هار دیسک تهیه و ارسال نمایند و آنر پس از 48

ساعت پرشده تحویل بگیرند – جزئیات را جناب آقای سعید پود یا جناب مهندس بابائی مشخص میفرمایند – بنده عضو این گروه نیستم و از اشتراک دیگری استفاده میکنم – باتقدیم احترام – ارادتمند – هنردان



1 comment:

Anonymous said...

‫من هیچگاه عضو این سایت نبوده ام ولی چنیدین بار نوشته هایی ارسال کرذه ام مبنی بر این که افراد سودجو در این سایت در حال شکار موسیقی و از آن بدتر شکار افراد هستند ولی متاسفانه هیچگاه چنین نوشته هایی از سوی مسئولان سایت اجازه انتشار نیافت، سانسور در این سایت بیداد میکند. در ضمن باید به اطلاع دوستان برسانم که بر حسب اتفاق بسیار نمک نشناس هستند ولی ادعای عشق به موسیقی ایشان گوش فلک را درک کرده با نام ها و ایمیل های مختلف در حال جمع آوری انواع موسیقی کمیاب ( و یا جمع آوری اطلاعات شخصی اعضای گروه در جهت بعضی مقاصد رذیلانه ) می باشند، باشد تا مدر و سردبیر این سایت − جهت تنویر نظر اعضای گروه اجازه انتشار این نوشته را بدهد واز سانسور و خودسانسوری دوری گزیند.

آرشیو مطالب