گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Sunday, November 14, 2010

Re: موسی و شبان، کنسرت تصویری گروه مستان

درود

موسی‌ و شبان از گروه مستان با کیفیت خوب پیشکش.آرتین

http://www.4shared.com/video/VVLCDtaX/MastanMosa_va_Shaban.html


-------

On 13 Nov., 15:53, Shadi Dorr <dorr...@gmail.com> wrote:
> *گلهای عزیز*
> *علیرغم تلاش زیادی که کردم، متاسفانه نتوانستم کیفیت را از آنچه که مشاهده
> میکنید، بالاتر برم. از این بابت از همه شما عزیزان پوزش می طلبم.
> *
> *خواهشمند است مرا از نتیجه امر مطلع سازید. بنظرتان کیفیت چگونه است. ضمنا"
> فرمت فایل اف ال وی میباشد. .
> *
> *
> *
> *
> *
> *با عشق و احترام
> *
> *شادی دری
> *
> *
> *
>
> خدا از هرچه پنداری جدا باشد
>
> خدا هرگز نمی خواهد خدا باشد
>
> نمی خواهد خدا بازیچه ی دست شما باشد
>
> که او هرگز نمی خواهد چنین آیینه ی وحشت نما باشد
>
> هراس از وی ندارم من
>
> هراسی زین اندیشه ها در پی ندارم من
>
> خدایا بیم از آن دارم
>
> مبادا رهگذاری را بیازارم
>
> نه جنگی با کسی دارم نه کس با من
>
> بگو موسی بگو موسی پریشانتر تویی یا من؟
>
> نه از افسانه می ترسم نه ازشیطان
>
> نه از کفر و نه از ایمان
>
> نه از دوزخ نه از حرمان
>
> نه از فردا نه از مردن
>
> نه از پیمانه می خوردن
>
> خدا را می شناسم از شما بهتر
>
> شما را از خدا بهتر
>
> خدا را می شناسم من
>
> http://www.4shared.com/dir/atTqZjnC/North_America_concer_1.html
> *
> *

No comments:

آرشیو مطالب