گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Monday, November 8, 2010

Re: از گروه خوب گل ها شروع کنیم، کار بی فرهنگ نکنیم. اکنون همگی قول بدهیم

سلام و درودی گرم به همگی
و سپاس از آقای رحمت توکل گرامی
با تایید نظرات ایشان میخواستم به نکته ای دیگر نیز اشاره کنم که تصور میکنم این مسئله هم کاملا" فرهنگی و اخلاقی است
و آن اینکه در ابراز نظرات و اظهار عقایدمان لااقل در همین گروه شفاف و بی حب و بغض و کینه و باشهامت باشیم
حتی اگر با پیشنهادی مخالف هستیم سعی کنیم با ذکر دلایل مخالفت خود ، نظراتمان را بیان کنیم، نه اینکه بصورت ایمیل خصوصی به فرد نامه بنویسیم و توهین آمیز رفتار نموده و بدون حتی ذکر دلیل و بی هیچ منطقی، کینه های درونی و عقده های ناشناخته را بیرون بریزیم
در همین حدّ که شهامت ابراز مخالفت داشته باشیم بسیار خوبست
بهرحال هنر همچنان پایدارست و هنرمندان نامشان جاودانه خواهد ماند
همانگونه که نام اندیشمندان و مخترعان و کاشفان، جاودانه در تاریخ باقی مانده
چراکه هرچه در پس خود تفکر بهمراه داشته باشد و خلق کننده و آفریننده باشد هرگز از بین نخواهدرفت
درود بر آنان که تفکر و خلاقیت خود را در مسیر خدمت به خلق مصروف داشته اند و سودمندی فکر و هنر و هرآنچه در دل و دست دارند  را هدیه به جهان نموده اند و مینمایند
با درود و سپاس از یارانی که در اوج سخاوت و بزرگواری و  با دلی پرمهر و عاطفه در این گروه گنجینه های هنر موسیقی ایرانی را با ما تقسیم میکنند 
با مهر
ستاره.تهران
270.gif
2010/11/8 rahmat tavakol <rahmatta2002@yahoo.com>
دوستان عزیز گل ها. چه خوب است که با هم صحبت میکنیم. یک مطلبی در باب صحبت دوست بزرگوارم آقای فرامرز سمی و سایر دوستان به نظرم رسید خدمات شما بگویم. دوستان من به  جهت کاری با بهترین افراد در خاور میانه ، هندوستان و امریکا در تماس هستم . از من قبول کنید مردم با فرهنگی هستیم. با امریکاییها و سایرین به روشنی قبل مقایسه نیستیم . فرهنگ دیرینه ما در رفتار روزانه یک به یک بروز میدهد و این یک احسساسی میآورد که نه گفتنی است از جهت افتخار داشتن به این که ایرانی هستیم. دوستان شایسته ما نیست که دست رنج سرمایه های ملییمان را کپی کنیم و رندانه حق ان را از بین ببریم. این شایسته ما و تاریخ ما و شخصیت ما نیست. دوستان من حتا سراغ دارم متفکران و نویسندگان ایران از اساتید خود مطلب میگیرند و به دون ذکر نام ، به نام خودشان ارائه میدهند . کتاب از زبان خارج ترجمه میکنند به دون این که به  نویسنده حتا اطلاعی بدهند. این شایسته ما و فرهنگ ما  نیست. از گروه خوب گل ها شروع کنیم، کار بی فرهنگ نکنیم. اکنون  همگی قول بدهیم . رحمت . 

No comments:

آرشیو مطالب