گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Friday, March 11, 2011

Re: مهم .......مهم .........اطلاعیه بسیار مهم و هشدار دهنده......مهم

با درود و شادباش نوروزی
دوست گرانمایه جمله به صورت بهترین شادباش ها بمناسبت فرا رسیدن نورو ز باستانی بوده است  که بدینوسیله اصلاح می شود. عذر خواهی بنده و دوستانم را بپذیرید .
محسن سلیمانی

2011/3/11 Shahram Salili <shahram_salili@yahoo.com>
دوست گرامی،  مناسبت شادباشتان چیست؟

--- On Thu, 3/10/11, mohsen soly <mohsen.soly@gmail.com> wrote:

From: mohsen soly <mohsen.soly@gmail.com>
Subject: مهم .......مهم .........اطلاعیه بسیار مهم و هشدار دهنده......مهم
Received: Thursday, March 10, 2011, 8:54 PM


با صمیمانه ترین شادباش ها به حضور هموندان  گروه وزین دوستان رادیو گلها

 

1- همانطور که بسیاری از هموندان گرامی آگاهی دارند حدود 2 سال پیش  گروه "عاشقان گلها" با همت برخی از دوستان بعنوان یک زیر گروه خدمتگزار در  گروه "دوستان رادیو گلها " شکل گرفت  که  منشاء خدماتی مانند تهیه و به اشتراک  گذاشتن برنامه های گلها و تهیه دی وی دی های 12 گانه شامل تمامی برنامه های یافت شده گردید.

 

2- با توجه به اخبار دریافتی مواردی از سوء استفاده های مالی با عناوین گوناگون در ابعاد چشم گیر از تعدادی از هموندان گرامی رخ داده است و احتمال تکرار آن بسیار قوی است. با توجه به احساس مسئولیت ناشی از آگاهی به این موضوع این جانبان لطیف گچکار، بهرام ناهد، سعید ممقانی، حسن بابایی و محسن سلیمانی ضمن هشدار جدی به تمام هموندان گرامی در گروه "دوستان رادیو گلها" قطع ارتباط خود با زیر گروه "عاشقان گلها" را اعلام داشته و به آگاهی می رسانیم که از امروز هیچگونه سمت و مسئولیتی در این زیرگروه نداریم.
 

نامبردگان فوق  ، همچنان با همان هدف گذشته به فعالیت خود ادامه خواهند داد . خبرهای جدید در مورد کارهای انجام شده ، بزودی به آگاهی دوستان خواهد رسید .



No comments:

آرشیو مطالب