گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Tuesday, July 12, 2011

Re: مراسم اهداي دكترا به گلپايگاني

با سلام خدمت همه دوستان
من نیز هر چهار فایل را دانلود کردم حتی دو فایل باز نشد و جناب کاظمیان زحمت کشیدند و دوباره فایلها را بارگذاری کردند که همین جا مجدد از ایشان تشکر می کنم و فکر می کنم دوست عزیزمان در دانلود فایلها مشکل داشتند چون چهار تا فایل کاملاً متفاوت هستند و در ادامه هم می باشند و فایل اول مراسم اهدا دکترا می باشد که فکر می کنم دوست عزیزمان این فایل را مشاهده نفرمودند و هیچکدام از فایلها خالی نبوده است من فکر می کنم اگر تبلیغی هم انجتم شده به هر حال فایلهایی بوده که برادر بزرگوارمان جناب کاظمیان در اختیار داشته و بدون هیچگونه چشمداشتی عرضه نموده است و نباید زیاد روی اسم فایلها حساسیت نشان داد . با تشکر از همه دوستان

--- On Wed, 7/13/11, Ali Majd <alimajd62@yahoo.com> wrote:

From: Ali Majd <alimajd62@yahoo.com>
Subject: Re: مراسم اهداي دكترا به گلپايگاني
To: "mikhak.jk@gmail.com" <mikhak.jk@gmail.com>
Cc: "DOSTANRADIOGOLHA" <FRIENDS-OF-RADIO-GOLHA@GOOGLEGROUPS.COM>
Date: Wednesday, July 13, 2011, 4:46 AM


جناب آقای کاظمیان گرامی با درود وسپاس اززحمات شما درراه خدمت بفرهنگ وهنر ایران
فرستنده ایمیلهائی که بنام جعفرکاظمیان مزین میشود ازنظر حقیر دارای اعتبار وارزش است
با این مقدمه اجازه میخواهم نظرشمارا بنکاتی درخورجلب نمایم
طاعت ازدست نیایدگنهی باید کرد       دردل دوست  بهر  حیله  رهی باید کرد
لینک پیوست با عنوان ...مراسم اهدای دکترا به گلپایگانی... نظرم را جلب نمود
وبا اینکه ایمیلهای بسیاری قبل از ایمیل شما راباید باز میکردم دروحله اول نام
جعفرکاظمیان بود که ازلینک ارسالی بازدید کنم وموارد ایراد را ذیلا باستحضارمیرسانم
1.عنوان با محتویات بهیچ وجه همخوانی وهمگونی ندارد  چرا؟
2-از 4 فایل ارسالی یکی خالی و2فایل هم یکسان میباشد
3-نوازنده ویلن بنام آقای حسین براتی میباشد وبا مشاهده ویدئوها معلوم است که بسفارش
ایشان این ویدئوها تهیه ودر اختیار دوستان ویاران قرار داده شده است وبرای تبلیغ است
4-اصلا مراسمی با عنوان اهدای دکترا باستاد مسلم آواز وجود ندارد ودر میان عکسهای
آقای حسین براتی باهنرمندان شایسته گاهی باری بهرجهت استاد میلاد کیائی ویانوازنده
عود آقای مهدی گل محمدی ویا نوازنده تنبک آقای مرتضی شیخان بتصویرکشیده میشوند
ایراد حقیر عنوان ایمیل جنابعالی میباشد والا هرکسی مخیراست برای خود تبلیغ کند ولیک
                               از نام نام آوران سوء استفاده نکند
                  با احترام    Suaterday  July  12   2011 
                            چشم براه و منتظر جواب
From: jafar kazemiyan <mikhak.jk@gmail.com>
To: golha <friends-of-radio-golha@googlegroups.com>
Sent: Thursday, July 7, 2011 5:30 AM
Subject: مراسم اهداي دكترا به گلپايگاني

مراسم اهداي دكترا به گلپايگاني
اين مراسم درچهارفايل 40مگ وهرفايل9دقيقه اي تقديم عزيزان ميگردد
ارادتمند كاظميان
 
 
 


No comments:

آرشیو مطالب