گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Sunday, December 18, 2011

Re: در خواست

دوست گرامی. درود بر شما امیدوارم برنامه ای که در پی اش هستید همانی باشد که برایتان می فرستم. این اجرا قسمت دوم برنامه ای است که پریسا  به سرپرستی و آهنگ سازی مشکاتیان - هر دو استاد - خوانده است. .
http://www.4shared.com/audio/S1v2Pyl7/Parisa-Meshkatiyan-DASHTI.html


دل خوشم با غزلی تازه، همینم کافی ست
تو مرا باز رساندی به یقینم، کافی ست
قانعم، بیشتر از این چه بخواهم از تو
گاه گاهی که کنارت بنشینم کافی ست
گله ای نیست، من و فاصله ها هم زادیم
گاهی از دور تو را خوب ببینم کافی ست
آسمانی! تو در آن گستره خورشیدی کن
من همین قدر که گرم است زمینم کافی ست
من همین قدر که با حال و هوایت - گه گاه
برگی از باغچه شعر بچینم کافی ست
فکر کردن به تو یعنی غزلی شورانگیز
که همین شوق مرا، خوب ترینم کافی ست.

محمدعلی بهمنی- کتاب " من زنده ام هنوز و غزل فکر می کنم " " ناشر فصل پنج

--- On Sat, 12/17/11, fariba rezaei <fariza_rez@yahoo.com> wrote:

From: fariba rezaei <fariza_rez@yahoo.com>
Subject: در خواست
To:
Date: Saturday, December 17, 2011, 10:07 AM



با سلام خدمت دوستان گلها
در صورت امکان با صدای خانم پریسا اهنگ چگور اهنگ یا همان پریسادشتی میخواند
که با دو بیتی های بابا طاهر
همراه است را
برای اینجانب ارسال فرمایید

ابن برنامه در جشن هنر شیراز اجراشده است
خواهشمند است در صورت امکان بنده را نا امید نفرمایید
دو بیتی که در این تصنیف خوانده میشوداین است"
مو که افسرده حالم چون ننالم چون ننالم
 


No comments:

آرشیو مطالب