گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Monday, April 16, 2012

عشق یعنی حرف دل را خواندن از چشمان او

دلم حضور مردانه می خواهد نه اینکه مرد باشد نه مردانه باشد
حرفش قولش فکرش نگاهش  و...
آنقدر مردانه که بتوانم تا بی نهایت دنیا به او اعتماد کنم
اغلب به نام عشق می خواهیم دیگران را خرد و خمیر کنیم.
و به شکل دلخواه خود بتی بسازیم
اما این عشق نیست
تملکی خودخواهانه است که به جای.
رهایی و آزادی اسارت می آورد.
نفرت می آورد،
..............................
عشق یعنی خود را فراموش کردن،
یعنی مهر بدونه
چون و چرا،
یعنی رفتن تا پای جان
عشق یعنی جان من قربان اوست،
عشق یعنی حرف دل را خواندن از چشمان او.
عشق یعنی یار و یاور در زندگی.
عشق یعنی مهربانی، همدلی
عشق یعنی زیبای ، آزادگی، رهایی
امنیت، زلالی ،نور ،
یعنی خود را نادیدن
یعنی بدی ها را زیبا دیدن
،یعنی دوست داری تا صبح قیامت به عزیزت بگویی دوستت دارم ،
عشق یعنی صداقت،
عشق یعنی راستی،
عشق یعنی درستی،
عشق یعنی قاب گرفتن پیراهن یوسف ،
عشق یعنی انتظار،
عشق یعنی آوارگی در سردترین درجه اما دم نزدن ،
یعنی در گرمای ۵۰ درجه ، زیر آفتاب سوزان پرسه زدن.
اما دلت نمی خواهد برگردی به منزلی که چشمی در استا نه اش انتظارات را نمیکشد
عشق یعنی ما، نه من،
عشق یعنی از دست محبوب عصبانی شدن
برخیزی و تمامه یادگاریها را بریزی دور،
تمام عکسها را پاره کنی،
اما باز ببینی
این عزیزه تو است
که بر قلب , جان و جسمت فرمانروای میکند
و تمام یادگاری ها ، عکس ها را در بغل بگیری
و یک خط در میان بگویی دوستت دارم ،
عشق یعنی اگر حتا دختر چشم ابی مزدا و هزاران دختر زیبا به تو بگویند
دوستت دارم و حتا بگویند تو عزیزتر از جانی، و تو هرگز دلت نلرزد،
عشق یعنی تمام دنیا را بگردی
تمام قصر ها را دیده باشی
با عشق برگردی به کلبه ای که یار در ان نشته به انتظار.
عشق یعنی سر تا سر صدات, قلبه شما ای یار ای یار باشد،
عشق یعنی گیسوان یار را که به رنگ یلداست هر صبحگا و شامگا شانه زنی ، و هیچ شکایت نکنی
عشق یعنی صیادی بی دانه و دام
عشق یعنی سینه ات را از بهر عشق چک کنی
عشق یعنی خود را گم کنی 
عشق یعنی گریه بودم خنده شدم
به قول حضرت مولانا دولت عشق آمد و من دولت پاینده شدم
نسیم
م سنجری زاده ۱۷ آپریل ۲۰۱۲ استرالیا

No comments:

آرشیو مطالب