گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Saturday, April 14, 2012

Re: SG 261 HQ

با درود.
 
برای پالایش از برنامه ای به نام
Goldwave
استفاده می کنم.
ابتدا فایل صوتی مورد نظر را در برنامه باز می کنم.
در قسمتی از فایل که سکوت است، حدود یک ثانیه از صدای هیس زمینه را "انتخاب   Select" و کپی می کنم.
سپس در منوی برنامه در قسمت "افکتز   Effects" وارد می شوم.
بعد "فیلتر  Filter" را انتخاب می کنم.
سپس از آنجا "نویز رداکشن  Noise Reduction" را انتخاب می کنم.
یک منوی دیگر باز می شود که از آنجا "از کلیپ بورد   Use Clipboard" را انتخاب می کنم.
سپس دکمه "اوکی  OK" را می زنم.
در نهایت فایل را با نام جدید ذخیره می کنم.
 
با این روش قسمت هیس زمینه را از کل فایل منها می کنیم.
امیدوارم توضیح کافی باشد.
اگر مشکلی داشتید در خدمت هستم.
 
ارادتمند،
احمد مختاری فرد
 
From: kamal
Sent: Saturday, April 14, 2012 6:03 PM
Subject: Re: SG 261 HQ
 
با سلامبرای پالایش برنامه ها از
از چه برنامه ای استفاده میکنید وچگونه؟
با تشکر کمال

No comments:

آرشیو مطالب