گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Wednesday, April 11, 2012

RE: قناريهاي همسايه نميخوانند

دوست گرامی سلام بر شما باد
من هم به ستاره نازنین درود میفرستم و
از شما سپاسگزارم که ازین بانوی دلاور یاد میکنید
 
خرّم و پایدار باشید
جواد جمشیدی
 

Date: Tue, 10 Apr 2012 08:40:20 -0700
From: parishan69@yahoo.com
Subject: Re: قناريهاي همسايه نميخوانند
To: seti.ch1@gmail.com

به یاد ستاره و شعرهای زیبایش


From: setareh <seti.ch1@gmail.com>
To:
Sent: Sunday, 5 September 2010, 19:09
Subject: قناريهاي همسايه نميخوانند

 
 
چراغ آسمان خاموش
چراغ  خانه ها  خاموش
تمام شهر تاريك است و بس دلگير
و روز و شب ندارد فرق
قلم سنگين
ورق تيره
و لبهامان  فرو بسته
و تن ها خسته و مجروح
و فكر و ذهنمان درگير
به دست و پايمان زنجير
تمام بند بند استخوانهامان  پر از درد است
***
فضا بسيار دلگيرست و ،  وحشت مطلق  
و بوي مرگ مي آيد
قفس ها ، تنگتر از قبر
قناريهاي همسايه، نميخوانند
و مرغ عشق عاشق نيست
و من تنها
و تو تنها
و تن ها جملگي تنها
*** 
چراغ خانه خاموش است و من بسيار ميترسم
من از تنهايي و تاريكي اين خانه ميترسم
و بغضم در گلو مانده
پر از فريادم  اما ساكت و خاموش
دهانم دوخته با نخ
نخي از تارهاي عنكبوت پير انباري
و من از عنكبوت و مار و ،  از كفتار ميترسم
من ترسو
توي ترسو
خدا هم مثل ما ترسو
ستاره.تهران
 


No comments:

آرشیو مطالب