گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Monday, July 9, 2012

مرضیه، گلپا، خرم : طاقتم ده کامل موسیقی ایرانی



 

موسیقی ایرانی

 

http://www.4shared.com/mp3/_SIgZZDL/Marzieh_Taghatam_deh.html

 


 

https://rapidshare.com/files/1990077852/Marzieh Taghatam deh.mp3

 

در مایه دشتی

 

خاطرات عمر رفته در نظرگاه ام نشسته
در سپهر لاجوردی آتش آه ام نشسته
ای خدای بی نصیبان طاقتم ده طاقتم ده
قبله گاه ما غریبان طاقتم ده طاقتم ده

ساغرم شکسته ای ساقی
رفته ام ز دست ای ساقی

در میان ِ طوفان ، بر موج غم نشسته منم
در زورق شکسته منم ای ناخــــــــــــــــــــدای عالم
تا نام من رقم زده شد
یک باره مُهر غم زده شد
بر سرنوشت آدم

ساغرم شکسته ای ساقی
رفته ام ز دست ای ساقی
حکایت از که کنم؟
شکایت از چه کنم؟
که خود به دست خود آتش بر دل ِ خون شده ی ِ نگران زده ام

بر موج غم نشسته منم
در زورق شکسته منم ای ناخــــــــــــــــــــدای عالم
تا نام من رقم زده شد
یک باره مُهر غم زده شد
بر سرنوشت آدم
تو تشنه کامم کُشتی ، در سراب ناکامی ها ، ای بلای نافرجامی ها نبرده لب بر جامی ، می کِشم به دوش ت حسرت ، بار مستی و بد نامی ها

تا نام من رقم زده شد
یک باره مُهر غم زده شد
بر سرنوشت آدم

ساغرم شکست ای ساقی
رفته ام ز دست ای ساقی

 

نسیم

استرالیا

No comments:

آرشیو مطالب