گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Wednesday, July 11, 2012

تشکر و درخواست دوباره


 


 

باعرض سلام دوباره وبا تشکر بینهایت از سروران ارجمند نسیم شیرازی و کاظمیان عزیز
بابت ترانه های بانو پروین که برام ارسال کردین بسیار ممنونم ,جناب کاظمیان ,متاسفانه اسم
این ترانه رو نمیدونم . برای همین متنشو نوشتم.حالا باز کاملتر مینویسمش شاید یه وقت شناختید ترانه رو
 
او رفت وشب شد,اورفت وشب شد         ازرفتنش گویی جانم به لب شد
من ماندم از آشیان جدا,بی عشق اوباغم ای خدا                     ازاونشانی نکرده پیدا فتادم ازپا
من مانده رسوای عالمی بی مونس ویاروهمدمی                  آن عشق دیرین چه شد که دیگر رمیده ازما
از بانو پروین
 
ضمنا ترانه دیگری که از بانو مرضیه هست بنام موج که احتمالا ازساخته های فریدون شهبازیان درسالهای اواخر قبل از انقلاب هست
 
ای گریزان مثل سایه در شب تنهایی من            دیدی آخرعشق توشد باعث رسوایی من
روزی از ره آمدی باچشم جادو                    هرطلسم ناامیدی را شکستی
.....این گیاه خشک وکوچک بی تومیمیرد به سردی       ای امید زندگانی چون کنم گر برنگردی  
از بانو مرضیه
 
از بابت زحمتی که دوستان تقبل میکنند سپاسگزارم . راستی
 
..
.. 




No comments:

آرشیو مطالب