گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Friday, April 30, 2010

zang tafrih

به ترکه میگن پسرت اکس میزنه میره فضا. میره به پسرش میگه اکس میزنی؟ میگه:نه. ترکه میگه کره خر تو فضا دیدنت

 


به ترکه میگن با سرعت جمله بساز میگه ویژ

 

به تركه میگن سه تا میوه نام ببركه با سین شروع بشه میگه: سیب، سیر، سحر! میگن: سحر كه میوه نیست؟! میگه: نمیدونی چه هلوییه


اولین دعوای زناشویی از آنجایی شروع شد که حوا با شورت آدم که از برگ انگور بود دلمه درست کرد

 

 


هفت به هشت میگه دومیلیون بهت میدم جات و با من عوض کن،هشت جواب میده: من واسه مال دنیا لنگم و هوا نمیکنم

 

 


چند تا توله سگ برای باباشون تولد می گیرن روی کیک می نویسن: پدرسگ! تولدت مبارک!

 


ترکه رنگ می زنه ثبت احوال، می گه ببخشید اونجا ثبت احواله؟ می گن بله... می گه من امروز حالم خوبه، لطفا ثبتش کنید

 

 


به غضنفر میگن با جام جم جمله بساز، میگه من صبحها كه از خواب پا میشم جام جم میكنم

 


رشتي نصفه شب بلند ميشه آب مي خوره ميگه: سلام بر حسين يه نفر از زير تخت ميگه : سلام عباس آقا

 

تهرانیه داشت واسه آبادانیه خالی می بست می گه من یه سگ دارم وقتی میاد خونه در میزنه ...ابادانیه میگه :ولک مگه سگت کلید نداره

 

اصغرآقا اواخر عمرش به زنش گفت : خانم جان بعد از رفتن من به من خيانت نکني که استخوانهام تو گور بلرزه ! زنش هم گفت چشم. مدتي بعد مرد به خواب زنش آمد و گفت : تو اون دنيا به من مي گن اصغر ويبره

 


پلیس جلو ماشین ترکه رو میگیره میگه : کارت ماشین ، بیمه و گواهینامه ! ترکه میگه چیکار کنم جمله بسازم؟

 

 

 



--

 

 

 


 tafrih

Get a free e-mail account with Hotmail. Sign-up now.

No comments:

آرشیو مطالب