گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Wednesday, September 19, 2012

ای زلف سر کجت _ سالار عقیلی

ای زلف سر کجت
آهنگ و شعر:علی اکبرخان شیدا  دستگاه ماهور  خواننده:سالار غقیلی
ای زلف سرکجت ای زلف سرکجت
همه چین چین شکن شکن همه چین چین شکن شکن
مویت برای بستن دلها رسن رسن غم دلها رسن رسن
گیسو فشانده بر سر دوش و نهان شدی
چون یاس نو رسی گل خندان به زیِربر
  هر دم رمیده ای چویکی کبک وبی تو من
هر سو دوان دوان به قفایت چمن چمن
داری زکات حسن و ندانی که را دهی
من مستحقم ای شه خوبان به من به من
لطف و احسان به من به من
خوش و شادان به من به من
ما غیر تو اندر دو جهان یار نداریم جانم یار نداریم
ما غیر تو اندر دو جهان یار نداریم جانم یار نداریم
بی روی تو آخر به جهان کار نداریم
جانم کار نداریم عزیز کار نداریم طبیب کار نداریم
تویی حبیب من یار تویی طبیب من یار
تویی حبیب من یار تویی طبیب من یار
با مهر و احترام
حمید شجاع الدینی




No comments:

آرشیو مطالب