گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Tuesday, January 29, 2013

چه سازم که سوی تو راهی ندارم
کجایی که جز تو پناهی ندارم

چگونه کشم بار هجرت چو کوهی
که من طاقت برگ کاهی ندارم

وصال تو یکدم به دستم نیاید
که سرمایه و دستگاهی ندارم

مریز آب روی من آخر که من خود
به نزدیک کس آب و جاهی ندارم

مگردان ز من روی و با راهم آور
که جز عشق رویی و راهی ندارم

چرا دست آلایی آخر به خونم
که شاهی نیم من سپاهی ندارم

مکش ماه رویا من بی گنه را
که جز عشق رویت گناهی ندارم

مرا عفو کن زانکه نزدیک تو من
به جز عفو تو عذرخواهی ندارم

به رویم نگه کن که بر درد عشقت
به جز اشک خونین گواهی ندارم

ز عطار و از شیوهٔ او بگشتم
که جز شیوهٔ چون تو ماهی ندارم

--
 
---
شما به این دلیل این پیام را دریافت کرده‌اید که در گروه Google Groups "دوستان راديو گلها" مشترک شده‌اید.
برای لغو اشتراک در این گروه و قطع دریافت ایمیل از آن، ایمیلی به friends-of-radio-golha و unsubscribe@googlegroups.com ارسال کنید.
برای گزینه‌های بیشتر، از https://groups.google.com/groups/opt_out دیدن کنید.
 
 

No comments:

آرشیو مطالب