گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Monday, August 12, 2013

گلی از دست او _ پوران





گُلی ازدست او
...
 آهنگ:مجید وفادار    شعر:کریم فکور    خواننده: پوران
...
خوش وخرم میامد،مه مشکین مویی 
 گُلی  اُفتاد  از دستش ،  به  کنار جویی
چو گریزان شد ازدستم،گل اوافتاد ازدستش
گل زیبا  گر پرپر شد ، به فدای  چشم مستش
گل ناز آن زیبا ، چون دورازاو شد
چودل من افسرده ، قلب گلرو شد
آمد آن شاخه گل ، دمساز من شد
درآن رنج حرمان،همرازمن شد
گفتم،ای گل من هم افتادم از پا
تا دورازمن ، یار طناز من شد
روزی من شمع شب تاراوبودم
برکنار ازغم،به کنار او بودم
با این بدعهدی،که بدیدم من ازاو
ازخود میپرسم، زچه یاراو بودم
گل نازآن زیبا،چون دورازاو شد
چودل من افسرده  ، قلب گلرو شد
ای باد نوبهاری،سوی آن گل رعنا
بگذرباشادی بگذر، ببراین خبرازما
که پنهان درچشمانت،غم و شادی دنیا
من شادت خواهم اما،تو فسونگر زیبا
زارم خواهی ! چرا؟ چرا؟
جانم خواهی ! چرا؟ چرا؟
.........
....
با مهر و احترام
حمید شجاع الدینی





--
 
---
شما به این دلیل این پیام را دریافت کرده‌اید که در گروه Google Groups "دوستان راديو گلها" مشترک شده‌اید.
برای لغو اشتراک در این گروه و قطع دریافت ایمیل از آن، ایمیلی به friends-of-radio-golha و unsubscribe@googlegroups.com ارسال کنید.
برای گزینه‌های بیشتر، از https://groups.google.com/groups/opt_out دیدن کنید.
 
 


No comments:

آرشیو مطالب