گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Wednesday, February 26, 2014

Re: پیام خانم جباری برای دوستان گلها



On Wednesday, February 26, 2014 11:22 AM, Hamid shojaadini <shojaadini@yahoo.com> wrote:

سلام به یاران گلها
خانم مریم جباری دوست گلها را با سروده های زیبا یش اغلب دوستان درخاطر دارند ومیدانیم که مدتی طولانی را به علت بیماری متناوبا در بیمارستان و گاه درمنزل بستری میباشد . دوستان مهربان و هنردوست گلها هم اغلب از دور و نزدیک جویای احوال وی بوده وهستند . او هم با شرایط نامتعارف جسمی جویای احوال دوستان است .طی احوالپرسی که با وی داشتم ضمن سلام رسانی به همه  دوستان صمیمی خود درگروه گلها ، بویژه ازخانم (( فریبا امامیان ))بسیار یاد کردند وبه تاکید مایل بود تا به عیادتش بیایند واین آگهی را به بنده محول نمودند .شوربختانه من نیز به غیرازایمیلشان به دلیل اینکه مدتیست در گروه حضور ندارند ازوی اطلاع دیگری ندارم امیدوارم این پیغام را سرکارخانم امامیان مستقیم و یا ازطریق دوستانی که از وی مطلع هستند دریافت نمایند واز خانم جباری که درمنزل بستری و منتظر وی هستند دیدارو
عیادت  فرمایند با آرزوی اینکه در تجدید قوای روحی وی موثر افتد. درپایان مثل همیشه از دوستان خواستند تا فراموشش نکرده و برای بهبودیش دعا نمایند. 
با مهر واحترام   شجاع الدینی


--
 
---
‏شما به این دلیل این پیام را دریافت کرده‌اید که در گروه Google Groups "دوستان راديو گلها" مشترک شده‌اید.
‏برای لغو اشتراک در این گروه و قطع دریافت ایمیل از آن، ایمیلی به friends-of-radio-golha و unsubscribe@googlegroups.com ارسال کنید.
برای گزینه‌های بیشتر، از https://groups.google.com/groups/opt_out دیدن کنید.


No comments:

آرشیو مطالب