گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Wednesday, November 26, 2014

پنجره ی کوچکی دارم

درود بی پایان به همراهان و همدلان ومدیران محترم  رادیو گلها آخرین سروده ام را تقدیم می کنم امید وارم مورد قبول واقع بشه .

با احترام

مهرداد عسکری بهبهانی

 

 

 

 پنجشنبه 6 آذر 1393

پنجره ی کوچکی دارم

   نوشته شده توسط: مهرداد    

ارسال به

پنجره ی کوچکی دارم

در گدانهایش

واژه های بسیارِ کوچ و بلند

شاید زیبا ، شاید قشنگ ، شاید زشت

از چهار فصل  حال من و ما

باید پنجره را باز کنی

روبرویت دریاایست

با موج های کو تاه و بلند

که می کوبند بر تخته سنگهای ساحل

 مه ها و ابر ها در سطح زمین

شبنم می بارند

و درختان با برگهای زرد پاییزی

چون باران می بارند

چای در قوری آماده است یاران

پنجره ام  منتظر دیدار شماست

                                            مهرداد  عسكری بهبهانی  (مهر)

                                                                   93/9/6

 

No comments:

آرشیو مطالب