گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Wednesday, March 4, 2015

درخواست آرشیو

با سلام خدمت همه دوستان رادیو گلها.....
بنده امیر جعفری هستم که سالهاست از اعضا گروه هستم , اگر دوستان تهرانی حضور ذهن داشته باشن یک بار هم  بانی گردهمایی یادواره شادروان قمرالملوک وزیری در آرامگاه ظهرالدوله شدم و با حضور سروران عزیز یک روز خاطره انگیزی به پا شد....
غرض از مزاحمت اینکه به علت یک اشتباه در پارتیشن بندی هارد کامپیوترم ,حاصل جمع آوری یک دهه از آثار موسیقی و آرشیو صوتی و به خصوص تصویری از استاد شجریان و دیگر اساتید همه پاک شد و واقعا شوک روحی بدی به من وارد شد.
بالاخره یک هارد خریداری کردم تا بعد از این دچار مشکل نشم. میخواستم از بزرگان و دوستان مستقر در تهران خواهش کنم کسی میتونه لطف کنه اگه آرشیو صوتی و تصویری داره به خصوص از استاد شجریان در اختیار بنده قرار بده...هر کجای تهران باشن حضورا هارد خودم رو تقدیم میکنم و به پاس زحمات یک هدیه کوچک هم میتوانم پرداخت کنم.... به امید کمک دوستان...ارادتمند امیر جعفری
میل بنده avaz_khamosh1@yahoo.com
تلفن همراه 09127150331 که از طریق وایبر و واتس اپ هم در خدمت هستم

No comments:

آرشیو مطالب