گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Sunday, July 12, 2015

ببین دلم تنگ دیدارتست شب وروز

درود بی پایان به مدیران و همراهان و همدلان رادیو گلها ،سروده ذیل تقدیم می شود امید وارم مقبول افتد .

با احترام

مهرداد عسکری بهبهانی

 

 

 

دوشنبه 11 خرداد 1394

ببین دلم تنگ دیدارتست شب وروز

   نوشته شده توسط: مهرداد    

ارسال به

 

ببین دلم تنگ دیدارتست شب وروز

********************************

ببین دلم تنگ  دیدارتست  شب و روز

به رهت نشسته  گرفتارتست  شب وروز

سخت پریشان حال و سرگردان مانده دلم

قلمم فقیروگدا  بی بالوپرست  شب وروز

می کشی مرا   به وادی   هجرو جنون

ببین گرفتارچشم  غزلخوانتست  شب وروز

گفتی بسرای  مهرازدلتنگیت  تابرقصد قلمت

 رقصید باتو  که درمضرابتست  شب وروز

                                      مهرداد عسکری بهبهانی

                                       11/3/94( مهر )

 

No comments:

آرشیو مطالب