گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Friday, September 11, 2015

هشتمین شعر


 این،هشتمین شعری است که /امشب/سروده ام/با هشت حس جدید/هر کدام در جای خود زیبا/اما نه/نه/هنوز دلم بیتاب است/و در انتظارسروده ای که /شب مرا بسازد/و دلم رابسوزاند./شعرم هنوز در ناکجاآباد ذهنم/بیتوته کرده است./شاید لازم است کاری کنم تا برسد/قلمم را روانتر بگیرم؟!/جابه جا شوم؟!/کاغذ دیگری بردارم؟!/دنبال قافیه بگردم؟!/نه/نه/خدایا چه کنم /من آبستن شعری از تو هستم/که نمی دانم باید چه شود تا متولد شود./بهتر است چه کنم؟!/.../.../بهتر است عینکم را عوض کنم/آری/عینک خوش بینی باید بزنم تا عشق به دنیا بیاید./جالب است که ساخت این عینک/چند ثانیه بیشتر طول نمی کشد

مریم بانو

--

---
‏این پیام را به خاطر این دریافت کردید که برای مبحثی در گروه «دوستان راديو گلها» در ‏گروه Google ثبت‌نام شده‌اید.
جهت لغو اشتراک از این گروه و قطع دریافت ایمیل از آن، ایمیلی به friends-of-radio-golha+unsubscribe@googlegroups.com ارسال کنید.
برای گزینه‌های بیشتر از https://groups.google.com/d/optout بازدید کنید.

No comments:

آرشیو مطالب