گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Wednesday, October 14, 2015

چکاوک خیال من

 

درود بی پایان به همدلان و همراهان و مدیران محترم رادیو گلها  این سروده ی را تقدیم می کنم  به همه علاقه مندان شعروادب امیدوار مورد قبول واقع بشه .

با احترام

مهرداد عسکری بهبهانی

 

 

 

 

 

 

شنبه 21 مهر 1394

چکاوک خیال من

   نوشته شده توسط: مهرداد    

ارسال به

چکاوک خیال من

نغمه می خواند

در سر فصل پاییز

در سکوتی که می برد مرا

در کوچه پس کوچه های

خیال

فاصله ها مرا می کشد

با پارسایی

که باید دل نهم ، ره سپرم

به راه

شعری که در سینه ام خزیده است

باید چو باران برگان پاییزی

گلریز کنم به پای

تا عشق سیراب شود

از الماس نگاه

تا تهی نشود شب از ستاره ها

نه نمی خواهم                                                                                                                                                                                                                                                                                                      وسوسه ی خیالم من غروب کند

ورنه چکاوک خیال من

شعر بی صدای  من

به پایان می رسد

چه آغاز کلام دوباره ام

با نگاه پرستاره ای                                                                                                                                                                                                                                                                                           گره گره خورده است 

                                         مهرداد عسکری بهبهانی

                                          21/7/94 ( رها)

 

No comments:

آرشیو مطالب