گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Friday, September 2, 2016

Re: درخواست تصنیفی از استاد بنان

https://soundcloud.com/behzad-sabeti/isstjwpkneir

On Sunday, September 4, 2011 at 11:51:54 AM UTC+4:30, shervin H wrote:
با درود به دوستان همراه؛

ترانه ای با صدای استاد بنان در جایی شنیده ام اما  هرچه گشتم و پرسیدم اطلاعاتی از آن به دست نیاوردم.


فقط بخشی از شعر آن را  در یاد دارم:

خوش آن دوره زندگی که مرا روشنی افزای شب تو بودی/ جلوه رویای شب تو بودی
بد اگر شب گرم قصه من / شمع بزم آرای شب تو بودی
......

من اگر در عاشقی فریب دل نخورده بودم
سر خود چو مرغکان به زیر پر نبرده بودم
تو اگر ز در درآیی شب من سحر نمایی



پیشاپیش از راهنمایی شما سپاسگزارم.


با آرزوی شادی همیشگی
حیدری

--

---
‏این پیام را به خاطر این دریافت کردید که برای مبحثی در گروه «دوستان راديو گلها» در ‏گروه Google ثبت‌نام شده‌اید.
جهت لغو اشتراک از این گروه و قطع دریافت رایانامه از آن، رایانامه‌ای به friends-of-radio-golha+unsubscribe@googlegroups.com ارسال کنید.
برای گزینه‌های بیشتر از https://groups.google.com/d/optout بازدید کنید.

No comments:

آرشیو مطالب