گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Monday, May 31, 2010

كليپ تصويري كمانچه نوازي از استاد بديعي


تعدادي از دوستان پيام فرستاده بودند كه چرا كليپ هاي ارسالي من كوتاه هستن- متاسفانه من هم فيلمهاي كامل تصاوير ارسالي را ندارم و هر آنچه كه در آرشيوم موجود است برايتان ارسال ميكنم - و باز هم خواسته بودند كه فيلمهاي تصويري بيشتر به اشتراك گذاشته شود- من سعي مي كنم هر آنچه كه دارم براي دوستان ارسال كنم- در ضمن من دو فيلم مستند كه ساخته تلويزيون ملي ايران ( قبل از انقلاب) هستش رو دارم . با عنوان هاي - شاگردان صبا و سرگذشت بزرگان موسيقي ايران كه در اين دو فيلم  با اكثر بزرگان موسيقي ايران گفتگو مي شود و اجراهاي مختلفي هم از هنرمندي آنها نمايش داده مي شود- البته آپلود آنها براي من دشوار و وقت گير است- اگر دوستان اينترنت پر سرعت دارند و  اين دو فيلم رادارند براي ديگران بفرستند وگرنه كه در اولين فرصت اين جانب اين كار را خواهم كرد
و در آخر يك كليپ تصويري قديمي يك دقيه اي ( اگر درست چهره ايشان را شناخته باشم) از استاد رحمت اله بديعي

دوستار شما امير جعفري
 http://www.4shared.com/file/GVSklNrU/___online.html


No comments:

آرشیو مطالب