گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Thursday, June 3, 2010

آگهی

دوستان درود بر شما. به گفته جناب رضایی برنامه ای که بنام گلهای رنگارنگ صد و پنجاه بارگذاری کرده بودم- و در بودنش در جرگه این برنامه بد گمان بودم-به برنامه دیگری تعلق دارد . بنابراین برای دوری گزیدن از استباه انرا از چنته برنامه های خود حذف کردم. دوستانی که تا کنون نیز آنرا گرفته اند نام برنامه را به موسیقی ایرانی برگردانند. دوباره این برنامه را در گروه موسیقی ایرانی بارگذاری می کنم. لطیف

http://www.4shared.com/audio/2WqowDpr/MI-Marziyeh-Esfahan-khorram-Ta.html

--- On Thu, 6/3/10, M Dekan Manesh <dekan@sbcglobal.net> wrote:

From: M Dekan Manesh <dekan@sbcglobal.net>
Subject: Re: گلهای رنگارنگ صد و پنجاه
To: latifgachkar@yahoo.com
Date: Thursday, June 3, 2010, 7:00 PM

There seems to be somthing wrong with the download link,  Please verfiy and resubmitt.
 
thanks
Mike

--- On Wed, 6/2/10, latif gachkar <latifgachkar@yahoo.com> wrote:

From: latif gachkar <latifgachkar@yahoo.com>
Subject: گلهای رنگارنگ صد و پنجاه
To: "Golha" <Friends-of-Radio-Golha@googlegroups.com>
Date: Wednesday, June 2, 2010, 7:46 AM

دوستان درود بر شما. برنامه ای بدستم رسیده که بنام گلهای رنگارنگ صد و پنجاه نام گذاری شده است. در این برنامه مرضیه آوازی با آغاز " از بامدادن روی تو دیدن حیات ماست" و ترانه ای با آغاز " می گذرم تنها از میان گلها" را می خواند. این برنامه گوینده ندارد و در ان شعری دکلمه نمی شود. به گمان من یا برنامه ناقص است و یا در جرگه گلهای رنگارنگ نیست. امید دارم دوستان دید گاه های خود را بگویند( بنویسند). لطیف

http://www.4shared.com/audio/cJumGoGJ/150-GR-Marziyeh.html


" عمر من"

ذهنم را دنیا پر کرده
قلبم را انسان
و چشم هایم را شادی و اندوه
و غرور و ترس
فکر می کنی
این خواب
تا کی ادامه می یابد؟

عاطف زیناللی، شاعر آذری، از کتاب " بوی خوش تو" عاشقانه های شعر معاصر آذربایجان ، برگردان رسول یونان 


No comments:

آرشیو مطالب